Garden of Eden

Na wat PM's gehad te hebben, heb ik even snel iets gemaakt van de stappen.
Ik weet niet of ik dit posten mag, zo niet, MODS, verwijder het dan :)

En dit is dus de beste manier om ze door te verbinden en in welke volgorde staan ze? En welke kant staan de pijlen op of maakt dit niet uit?

Ik ben hier ook benieuwd naar. Na de foto's gezien te hebben is het mij nog steeds een beetje onduidelijk wat de beste manier is om door te lonten.

Ik ben hier ook benieuwd naar. Na de foto's gezien te hebben is het mij nog steeds een beetje onduidelijk wat de beste manier is om door te lonten.

Ja, mij ook. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar ik zou hier, als het mogelijk is, toch graag iets meer info willen hebben zodat we er hier optimaal van kunnen genieten

vuurwerk winkel enschede heeft deze ook nog volgens de verkoper zijn er nog redelijk wat heb er 3 gekocht vanmiddag

Beste Anthony,

Het pakket 'Garden of Eden' bestaat uit 6 losse cakes. Als je deze aan elkaar wilt verbinden om er een geheel van te maken zal je eerst even moeten kijken of de cakes in de juiste volgorde staan. Vervolgens kan je de reserve-lont van cake A koppelen aan de normale lont van cake B. De manier waarop je dit doet is afhankelijk van hoeveel moeite je bereidt bent om te doen.

-Het gemakkelijkste is om de visco lontjes aan elkaar te tapen. Het lontje van cake B eventjes schuin afknippen bij het puntje en dan met schilders tape strak tegen elkaar tapen. [Edit], Dit kan wel een kleine vertraging tussen iedere cake tot gevolg hebben.

-Een methode dat iets meer moeite kost, is het schuin inknippen can de quickmatch waar de reserve-lont van cake A in over gaat. Je kan dan de visco lont van cake B weer schuin afknippen en in de quickmatch van cake A schuiven. Tape dit voor de zekerheid vast, zodat het niet gemakkelijk los komt.

-De lastigere methode is om de stukken quickmatch van Cake A en Cake B direct aan elkaar te verbinden. Dit is wat lastig uit te leggen, maar ik kan mij herinneren dat er hier op het forum een heel mooi topic is gemaakt over het werken met quickmatch. Daarin staan de verschillende technieken om dit type lont aan elkaar te verbinden netjes op een rijtje gezet.

Voor de duidelijkheid, deze topics kunnen je denk ik verder helpen;
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...lontverlengen-doorlonten&highlight=quickmatch
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?3328-INFO-Werken-met-quickmatch&highlight=quickmatch

Een laatste tip; Het quickmatch loopt achter het wikkel van iedere cake door naar de onderkant van de kartonnen mortiertjes. Als je lonten te kort zijn, kun je dit wikkel altijd een beetje los scheuren om meer speling in je lont te krijgen.

Als ik de mogelijkheid heb zal ik een paar foto's maken hoe dit zou kunnen doorlonten.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Lunig.

Besten,

Sorry dat ik zomaar binnenval, maar wil bij deze graag iets vragen;

Ik kan dit ding krijgen voor €190,-, (iemand zou dit voor mij willen meenemen tegen een kleine vergoeding) doen of niet? Is dit pakket het waard?

Dank voor de reactie(s)!

Besten,

Sorry dat ik zomaar binnenval, maar wil bij deze graag iets vragen;

Ik kan dit ding krijgen voor €190,-, (iemand zou dit voor mij willen meenemen tegen een kleine vergoeding) doen of niet? Is dit pakket het waard?

Dank voor de reactie(s)!

Die waarde kun je er zelf aan hechten, lees de reviews en bekijk de films, voor 190 euro kun je zelf ook naar een winkel rijden en een paar blokjes halen om een groter blok samen te stellen.
persoonlijk zou ik daarvoor gaan, als dat ook al het vuurwerk is voor je voor deze oud en nieuw.
het is een mooie doos dat zeker. maar voor 190 euro stel ik wat beters samen.

@ flashing diamond

190+een kleine vergoeding lijkt mij teveel van het goede. Volgens mij kan je deze voor 159-179 krijgen in de winkel. Is wel een prachtige box afgaande op de filmpjes. Heeft iemand deze live gezien?

@ flashing diamond

190+een kleine vergoeding lijkt mij teveel van het goede. Volgens mij kan je deze voor 159-179 krijgen in de winkel. Is wel een prachtige box afgaande op de filmpjes. Heeft iemand deze live gezien?

Zo, fototje :)

397595_453589468036814_296082570_n.jpg

Pfff je tilt je wel ongeluk met deze doos zeg haha. Morgen maar eens aan de slag met het verwijderen van de kooi constructie. Doos is bruto maarliefst 26KG

Back
Bovenaan