Garden of Eden

Doorlonten noodzakelijk?

Doorlonten noodzakelijk?

Hallo allen. Na enkele jaren "meelezen" (dank aan de zoekmachines) toch besloten een account aan te maken. Begin steeds meer geïnteresseerd te raken in het zwaardere siervuurwerk. Mijn eerste vraag die hier hopelijk op zijn plaats is (anders krijg ik vast een mailtje...): is de doorlont methode zoals hierboven beschreven noodzakelijk? Of dient het enkel om mooiere overgangen te krijgen? En misschien heel simpel, maar volstaat het niet enkel om de bakken achterelkaar te zetten en dan de twee lonten aanelkaar te plakken (ben nieuw op dit gebied).

Dank voor de reacties en natuurlijk heel veel plezier gewenst over minder dan twee weken!

Hallo allen. Na enkele jaren "meelezen" (dank aan de zoekmachines) toch besloten een account aan te maken. Begin steeds meer geïnteresseerd te raken in het zwaardere siervuurwerk. Mijn eerste vraag die hier hopelijk op zijn plaats is (anders krijg ik vast een mailtje...): is de doorlont methode zoals hierboven beschreven noodzakelijk? Of dient het enkel om mooiere overgangen te krijgen? En misschien heel simpel, maar volstaat het niet enkel om de bakken achterelkaar te zetten en dan de twee lonten aanelkaar te plakken (ben nieuw op dit gebied).

Dank voor de reacties en natuurlijk heel veel plezier gewenst over minder dan twee weken!

Het is zeker niet noodzakelijk,maar wel mooi om 1 geheel te krijgen natuurlijk.:)

Wat zullen we zeggen als Royal Fireworks

Hier worden de knapen van de mannen gescheiden?

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Na lang tweifelen heeft de Garden of eden in mijn ogen gewonnen!.
Heb deze dus ook besteld en kan niet wachten tot 31/1.
Ja deze zal niet mistaan tussen al het geweld.
Toen ik er onder stond op het schiet veld bij Orthen wist ik het zeker..
Dit word de box voor mij dit jaar.
Wat een abnormale burst op het eind bij die crackling chry!

Wat zullen we zeggen als Royal Fireworks

Hier worden de knapen van de mannen gescheiden?

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Nu je toch online bent... gaat die mannen vs. de knapen opmerking ook op voor de nieuwe 25 gr. lijn, de Galaxy Collection? Is er al nieuws te melden?

Dit is voor mij tot nu toe het beste wat ik gezien heb live.
Alles klopt gewoon,gewoon goed spul.
Hebben er 2 voor in de vooravond,dat wordt leuk.

In het begin kon deze mij niet echt bekoren, maar na hem nu een aantal keer live meegemaakt te hebben wordt ii steeds beter lijkt het wel. Wat zeker meehelpt is dat ie achter elkaar door blijft rammen. Dus of goed fakkelen of goed doorlonten.

Ik denk dat ik hem gewoon doorlont met visco, timen op een sec of 25 per stuk. Dan heb ik helmaal geen pauzes.

Zijn er meer die het zo gaan doen ?

Ik denk dat ik hem gewoon doorlont met visco, timen op een sec of 25 per stuk. Dan heb ik helmaal geen pauzes.

Wat zou het voordeel daarvan zijn ipv doorlonten van QM op QM? Gewoon gemakkelijker of..? Ben namelijk bang dat je met visco toch pauzes gaat krijgen

Je loopt wel iets meer risico op pauzes. In heb een aantal demo filmpjes gezien waarbij in 1 van de eerste 5 cakes lontdoorslag plaats vindt. Zo'n cake kan alles er in 10 seconden uitgooien...

Zit je met een pauze van 15 seconden....

Back
Bovenaan