Games

en dat allemaal voor een spel, wat een gekken zeg !! Dan wacht je toch ff 10 Minutten ?
Oke ik hou ook van gamen en ja als er een spel uitkomt wat ik wil hebben zal ik er ook snachts gaan staan. Maar om dan maar mensen omver te douwen en de halve winkel te slopen neej sorry vind het een beetje triest :-(

En dat voor een game die nog maanden, zelfs jaren in de schappen zal liggen... Snap dat je hem graag wilt hebben en zelfs dat je er 's nachts voor in de rij gaat staan, maar dit gaat weer nergens over. Wat zitten er toch rare figuren bij.

Wou gisteren vanaf 22:00 in de rij aansluiten bij de Mediamarkt hier in de buurt, stond helaas een hele dikke rij voor me, ben toen maar weer weggegaan. Morgen krijg ik GTA V alsnog in de bus. Je kan hem nog bij bol.com bestellen!

Edit: Net langs de bartsmit gerden, heel toevallig hadden ze er nog ééntje liggen!! 1277375_528050643940634_1582417607_o.jpg

Laatst bewerkt:
Had hem van het weekend bij bol.com besteld, helaas zag ik vandaag dat de levertijd twee weken was.
Vandaag maar even langs de Saturn gereden, ze hadden er nog wel meer dan 100 liggen.

Ik wacht lekker tot die op de pc of ps4 uitkomt, Grafisch word ie waarschijnlijk op de pc echt veel beter, en ja ik vind graphics heel belangrijk, i love eyecandy!

Ook ik heb GTA5 EN FIFA14 binnen! Hier in Leeuwarden ging de nacht release bij de Game Mania vrij rustig...

Bijlagen

• Grand Theft Auto 5 en FIFA-14..JPG
    Grand Theft Auto 5 en FIFA-14..JPG
    156,7 KB · Weergaven: 0
Heb niet veel met games meer. Wat ik wel speel op me note 2 is Real racing 3. Alles klopt gewoon van de echte circuits.

Heb de bf4 beta getest,maar er moet nog veel aan gebeuren zoals de textures bijvoorbeeld.
Voor de rest speelt het best wel lekker moet ik zeggen.

Bf4 speelt tot nu toe heerlijk!!:)
Duurt bij mij alleen wel lang voordat ik de game van mijn vrienden kan joinen..

Ik speel sinds een week of 2 simulatie racers, zoals Forza Motorsport 3. Ben tegenwoordig niet meer zo van de shooters, het begint allemaal saai te worden. Waarom ik FM3 speel en leuk vindt? Door de auto motoren geluid, en de cockpit view :D

Maar nadat ik gisteren de demo van Forza Horizon heb gespeeld, leek Forza 3 daar flut bij :p

Ik heb de hele week al Battlefield 4 kunnen spelen, maar ik moet zeggen dat er nog behoorlijk veel bugs in de game zitten helaas. Van red-screen-crashes (die ook gewoon in de beta zaten) tot direct x errors. Ik ben nu bijna level 10 en ik heb gister maar 1 potje kunnen spelen zonder crash. Best teleurstellend. Zelfs de single player crashed.

Back
Bovenaan