Games

Kan niet wachten op de aankondiging dat dit pareltje naar de PC komt !!!!
Alstublieft niet te lang wachten ... :frusty:

FIFA word weer weinig inovatiefs net als cal of duty die dat ook al jaren niet meer is geweest :P
Je vergeet GTA in dat rijtje. Ook weinig vernieuwends :wink:

Overigens nog mensen hier die een beetje Team Fortress 2 spelen? Zij die geïnteresserd zijn (ook niet-TF2'ers) mogen mij op steam toevoegen; Kamikazenl93

Vanmiddag snel nog een pre-order geplaatst bij de Mycom,Bart Smit en Dixons. Hopelijk nog op tijd maar het zal mij niks verbazen als er nog een bericht komt dat er ineens meer beschikbaar zijn bij de release.

Eindelijk is het zover: GTA 5 is officieel gereleased voor Xbox 360 en PS3 :cool:
Nog mensen die 'm al hadden gepre-ordered?

Heb zelf niet bijzonder veel met games maar hem gta al we binnen via de nachtrelease.
En hoe. De halve winkel is gesloopt en meerdere mensen vielen om waarna de rest die dit niet in de gaten had er gewoon overheen denderde.
Denk dat er meer dan duizend man was en een stuk of 8 medewerkers en 2 beveiligers.
Er zal veel verdiend zijn, maar een heel deel kan betaald worden aan de schade en teringzooi.
Heb mog meerdere schoenen, petjes, tassen, telefoons en zelfs een riem gevonden die in de massa zijn kwijtgeraakt.

TILBURG - De lancering van Grand Theft Auto V bij de Saturn in Tilburg liep maandagnacht uit de hand. Een paar honderd liefhebbers van de game probeerden snel naar binnen te komen terwijl het rolluik nog niet helemaal open was. Sommige mensen werden door de ongeduldige kopers overlopen.
Vanaf middernacht openden diverse winkels in Brabant hun deuren voor een speciale nachtlancering. Zo ook de Saturn in Tilburg. Daar werden enkele fans ongeduldig. Net voor het opengaan van de winkel overliepen zij andere kopers die vooraan stonden. Het rolluik dat de mensen moest tegenhouden, verboog door het geduw.

Image.aspx

'Ik moet hier weg'
Gamejournalist Bas van Dun stond bijna vooraan in de mensenmassa van ongeveer 700 man. "Toen de rolluiken omhoog gingen, begon iedereen te duwen om binnen te komen. Mensen vielen om, werden tegen de grond gedrukt en werden overlopen. Ik wist direct: ik moet hier weg, dit gaat fout."

Bas had achteraf liever achteraan de massa gestaan. Daarin was hij niet de enige, zegt de gamejournalist. "Naast me liep een man rood aan nadat hij op de grond belandde. Hij lag haast te stikken, zei hij achteraf. Hij trilde van woede. Dit was niet het feestje waarop ik gehoopt had."

Kritiek unaniem lovend
Grand Theft Auto V, kortweg GTA V, is een game voor de Xbox 360 en PlayStation 3 die actie, avontuur, rijden en vliegen combineert. De nieuwste telg heeft een budget van 200 miljoen en zal naar verwachting meer dan een miljard euro in het laatje brengen. De recensies over de game zijn unaniem lovend.

Bron

Back
Bovenaan