Games

Voor de gene die black ops 2 hebben, vinden jullie ook dat de eerste black ops veel leuker was? ik had veel meer verwacht toen black ops 2 uitkwam.. maar op de ene manier word het echt ontzettend snel saai. had dit ook al met mw3

Voor de gene die black ops 2 hebben, vinden jullie ook dat de eerste black ops veel leuker was? ik had veel meer verwacht toen black ops 2 uitkwam.. maar op de ene manier word het echt ontzettend snel saai. had dit ook al met mw3

Dat komt omdat COD gewoon bij-zon-der ver uitgekauwd is. Ze hadden een succesformule en zijn bang die te verzieken.
Gevolg; slechts kleine aanpassingen, in de hoop de koper tevreden te houden maar de succesformule niet te verzieken.
Gevolg; na een aantal delen wordt het saai.

Overigens heb ik zelf bijzonder weinig met COD. Alleen leuk voor een avondje op een verjaardag, maar verder vind ik het echt een k*t spel.

Ben nu bezig met Far Cry 3. Heb zelf een stukje op YT gezet: http://www.youtube.com/watch?v=6zYhVTm0Rns&feature=youtu.be
Verder ook bezig met Planetside 2 een online shooter die je gratis kan spelen, behalve als je bepaalde dingen wilt in t spel moet je betalen. hier een stukje gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=LyBDP55LbnY
Vanavond begin ik ook met het spel Path of Exile die is nou in open beta en ook gratis, het is een soort diablo 3 maar dan nog uitgebreider. hier ook een stukje gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=Os-4RGEORzw

Waar ik ook erg naar uitkijk is de ps4 die grafisch veel sterker is dan de wii u. En wat ook de moeite waard is om naar uit te kijken is de nieuwe videokaarten van nvidia genaamd maxwell. die volgend jaar als goed is uitkomen. Ik heb zelf 2x de gtx 560 maar deze videokaart word zeker de moeite waard om voor te wachten. De gtx 560 heeft 3 GFLOPS rekenkracht, en de maxwell krijgt 15 GFLOPS rekenkracht. De technologie blijft zich snel ontwikkelen :X

PS4 is totaal geruchten. En die flops maakt bij videokaarten lang niet alles uit. En een SLI 560GTX set is goed genoeg voor de meeste games op het moment. Maar niet het alle zuinigste.

Waar ik ook erg naar uitkijk is de ps4 die grafisch veel sterker is dan de wii u. En wat ook de moeite waard is om naar uit te kijken is de nieuwe videokaarten van nvidia genaamd maxwell. die volgend jaar als goed is uitkomen. Ik heb zelf 2x de gtx 560 maar deze videokaart word zeker de moeite waard om voor te wachten. De gtx 560 heeft 3 GFLOPS rekenkracht, en de maxwell krijgt 15 GFLOPS rekenkracht. De technologie blijft zich snel ontwikkelen :X
De playstation en xbox zijn altijd sterker dan de nintendo-apparatuur. Alleen heeft nintendo altijd apparte besturingselementen (wii-mote etc), die vervolgens min of meer gejat worden (kinect, anyone?).
PS en Xbox zijn meer voor de oudere jeugd en de nintendo is de laatste jaren vooral voor gezinnen met kids.
De laatste nintendo waar ik dan ook met plezier op gespeeld heb, is de Gamecube. Lekker met normale controller, geen gezwaai zoals met de Wii (die ik overigens wel heb; 3x gebruikt is 4 jaar ofzo)

neuh,, geruchten niet. dat ps4 komt is zeker, zelfde geld voor xbox 720 :p
Voor voorlopig is er nog weinig concreets bekend. Maar DAT ze er komen is logisch, alleen WANEER, HOE, MET WAT en hoe ze heten is nog niets over te zeggen.
Dat de opvolger van de PS3 de PS4 gaat heten is logisch, maar de opvolger van de Xbox360 kan ook wel eens anders gaan heten. Gewoon Xbox 3 ofzo. Who knows...

Heb na het spel al een aantal jaar in bezit te hebben eindelijk Darksiders 1 (Hellbook Edition, dat wel) geïnstalleerd.

Wat een heerlijk spel is het toch, alleen af en toe een beetje verdwaald in sommige stukken :D

ik kijk denk ik meer uit na een nieuwe xbox dan de PS4.

heb zelf meer met Xbox omdat de ik de controller zoveel fijner vind dan een PS4..

Hij is inderdaad flink aangepast, maar de controller van Microsoft ligt door de lompe vorm veel lekkerder in de hand dan de PS controller. Zeker als je wat grotere handen hebt :)

Wat is dit vet btw :p

Ik speel eigenluk alleen online spellen zoals, wargame1942.nl , the settlers online, Desert-Operations.nl , grepolis , Forge of empire

De playstation en xbox zijn altijd sterker dan de nintendo-apparatuur. Alleen heeft nintendo altijd apparte besturingselementen (wii-mote etc), die vervolgens min of meer gejat worden (kinect, anyone?).
PS en Xbox zijn meer voor de oudere jeugd en de nintendo is de laatste jaren vooral voor gezinnen met kids.
De laatste nintendo waar ik dan ook met plezier op gespeeld heb, is de Gamecube. Lekker met normale controller, geen gezwaai zoals met de Wii (die ik overigens wel heb; 3x gebruikt is 4 jaar ofzo)

Voor voorlopig is er nog weinig concreets bekend. Maar DAT ze er komen is logisch, alleen WANEER, HOE, MET WAT en hoe ze heten is nog niets over te zeggen.
Dat de opvolger van de PS3 de PS4 gaat heten is logisch, maar de opvolger van de Xbox360 kan ook wel eens anders gaan heten. Gewoon Xbox 3 ofzo. Who knows...

Ja die ps4 komt er ook zo ken je door blijven gaan.. Toen de ps3 uitkwam was die toch n paar honderd euro duurder als nu, nu ken je hem kopen voor 259 euro met 500 gb geheugen, dat was in het begin ook niet, door klachten dat er te weinig geheugen in zou zitten is die geupdate nu is het standaard 500 gb, kom maar op met de ps4 zou het dan ook zijn in 3d spellen?

ik kijk denk ik meer uit na een nieuwe xbox dan de PS4.

heb zelf meer met Xbox omdat de ik de controller zoveel fijner vind dan een PS4..

Dat is persoonlijk gelukkig, heb zelf een ps3 en zou er niet aan moeten denken om met een xbox te moeten gamen. (Betalen voor multiplayer enz)

Dat is persoonlijk gelukkig, heb zelf een ps3 en zou er niet aan moeten denken om met een xbox te moeten gamen. (Betalen voor multiplayer enz)

Bij de nieuwe playstation 4 moet je waarschijnlijk ook betalen om online te kunnen gamen.
Maar goed heb toch liever playstation vind die controller van de xbox echt te lomp krijg er kramp van lol.

Back
Bovenaan