Games

Das het nadeel van die *** IW. Ze blijven maar verdienen omdat veel kindjes het spelen. Want grafisch is het al jaren janken. BF3 is veel beter voor de oudere onder ons. Realistischer. En minder last van ukkies die je op de ps3 dreig berichtjes sturen haha. Hoop dat ze wel grafisch wel wat gaan doen. Of anders volgend jaar letterlijk kapot gaan als bedrijf. Want sinds Cod4 is er geen euro meer in gestoken. Het begint of sommige vuurwerk importeurs te lijken,

Zeker weten. Dat spel is een stuk beter dan Black Ops 2. Dat spel koopje omdat kennisjes en zo het spelen. GTA 5 omdat het gewoon erg goed eruit ziet.

CoD: WaW, Cod: BO en CoD:BO2 zijn allemaal van Treyarch. En niet van Infinity Ward. Ik persoonlijk vindt de gameplay en balance in BO het beste. Ik durf over BO2 niks te zeggen aangezien ik die niet heb en ook niet ga halen omdat ik uitgekeken ben op CoD.

Actie is lekker snel bij blackops 2 moet ik wel aan wennen na een lange tijd battlefield 3.
Het lijkt soms wel unreal tournament haha.

Ik ben benieuwd welk level "Master Dunnes" is, hij was al tweede prestige Zaterdag. Op dit moment ben ik eerste prestige level 30+ . En mijn k/d is 1.28 en mijn w/l is 1.34 o.i.d. Het is anders dan Black Ops 1 en MW3.

Ik ben benieuwd welk level "Master Dunnes" is, hij was al tweede prestige Zaterdag. Op dit moment ben ik eerste prestige level 30+ . En mijn k/d is 1.28 en mijn w/l is 1.34 o.i.d. Het is anders dan Black Ops 1 en MW3.

Laatste keer dat ik keek, zat ie op 3de prestige level 30+. Zo iets...

Dunnes gaat als een malle!

Laatste keer dat ik keek, zat ie op 3de prestige level 30+. Zo iets...

Dunnes gaat als een malle!

Ik zit nu in de 3de prestige level 13 maar vergeet niet dat het dubbel xp was vorige weekend.
Mijn k/d valt tegen 1.30 op dit moment maar mijn spm zit op dit moment op 411 en daar gaat eigelijk BO2 over niet meer je k/d maar je score.

Steam Autumn Sales zijn weer bezig, voor de pc gamers onder ons :D

OA nu Mirrors Edge voor 3 euro (flash sale, nog 11 uur)
Borderlands 2 voor 25 euro
Orcs Must Die 2 voor 3,74
Batman Arkham City GOTY voor 7,50

en nog een stuk meer :D
Heerlijk altijd die steam sales :)

Back
Bovenaan