Games

Om eerlijk te zijn, vind ik de games van de laatste jaren niet zo heel leuk. Veel games zijn mijn inziens weinig écht vernieuwend. Het leukste vind ik dan ook oude games van tussen de 10 en 20 jaar terug. Dat brengt ook nostalgische gevoelens bij mij terug. Variërend van midden '90 jaren op de nintendo tot in 2003 nachten doorspelen met GTA3.

Ik heb de afgelopen jaren niet meer gegamed, tot anderhalve week terug. Ik ben toen Tiberian Sun gaan doen. Die had ik nog niet uitgespeeld. Nu een week verder inmiddels wel.

Daarnaast pak ik graag youtube erbij om oude beelden van (S)NES, Sega en Playstation spellen terug te kijken. Van de beelden van Double Dragon 3 en Kirby's adventure word ik vrolijk. En vroeger had je ook een spel dat 'snowboard kids' heette. Mario Kart, maar dan met snowboarden. En dan samen spelen met een ander. Hilarisch. Om over het spelen van Wolfenstrein 3d en het schreeuwen van oerkreten nog maar te zwijgen haha!

:wink:

Klinkt heel bekend. De laatste jaren zit er weinig vernieuwends in.
Veel shooters veranderen nauwelijks, op een eventuele zombie- of survivalmode na. GTA is na III (van 2D naar 3D), VC (motoren) en eventueel SA (fietsen en vliegtuigen) niet veranderd. In IV is er zelfs een deel uitgehaald (vliegtuigen, fietsen). Heb dan ook weinig hoop dat V echt goed gaat worden.

Lekker een oldskool spelletje pakken doet ook mij veel plezier. Voor GTA is dat dan VC of SA, maar verder ook zeker Worms 2, Age Of Empires (1 of 2) of een oudere Command & Conquer (Red Alert (2), Renegade of de nieuwere Generals).

ik ben gister begonnen aan Skyrim, heb toch het idee, dat mijn engels beter moet zijn want ik snap er de ballen van..

davin, ik speelde zelf ook ontzettend graag skyrim en wat ik je kan vertellen is dat het echt een ontzettend moeilijk spel is maar vooral ook een heel mooi spel. wat ik gedaan heb bij quests is gewoon de quest naam op youtube intypen en dan een guide zoeken waar mensen uitleggen/laten zien wat je moet doen.
dit hoeft natuurlijk niet bij alle quests want sommige zijn gewoon makkelijk. maar vooral de quests waar puzzels in komen etc daar zou ik youtube voor gebruiken want 9 van de 10 keer kom je er niet uit :p

davin, ik speelde zelf ook ontzettend graag skyrim en wat ik je kan vertellen is dat het echt een ontzettend moeilijk spel is maar vooral ook een heel mooi spel. wat ik gedaan heb bij quests is gewoon de quest naam op youtube intypen en dan een guide zoeken waar mensen uitleggen/laten zien wat je moet doen.
dit hoeft natuurlijk niet bij alle quests want sommige zijn gewoon makkelijk. maar vooral de quests waar puzzels in komen etc daar zou ik youtube voor gebruiken want 9 van de 10 keer kom je er niet uit :p

Thanks, dat ga ik eens proberen!

Heb afgelopen week BF3 aangeschaft, was namelijk week aanbieding bij bol.com, kostte maar 25 (!) euro dus die kon ik natuurlijk niet laten liggen :) , zeker ook omdat ik beetje klaar ben met BOII, was al snel 5e prestige en ben er nu wel klaar mee eigenlijk.
Maar goed nu over BF3, Want een ontzettend vette game!! Blaast in mijn ogen CoD echt helemaal weg.
CoD zal ik nog wel blijven spelen, simpel omdat het de killstreaks, moab etc. heeft, en het heeft gewoon een hoge fun factor maar als je het vergelijkt met BF3 kan ik eerlijk gezegd maar tot 1 conclusie komen: Het is logisch dat veel 11 jarige CoD spelen, want het is gewoon een kindergame als je het vergelijkt met Bf3.
Bij Bf3 draait het gewoon om teamplay en een goede tactiek (je hoeft het niet te doen hoor, maar als je het doet geeft het meer voldoening als je een match wint, en waarschijnlijk win je ook niet als je maar wat aankloot).
Wel moet ik zeggen dat beide games niet echt te vergelijken zijn, het is gewoon maar net waar je van houd: Hoge funfactor, hectisch etc - CoD, ga je voor tactiek, objective, teamplay - Battlefield.
Toch jammer dat ik een jaar nadat Bf3 uit is gekomen er pas achter kom wat voor geweldige game het eigenlijk is! :p
CoD zal ik nog wel blijven spelen want het is gewoon leuk om is lekker te rushen en al die noobs te ownen :D
Maar voorlopig ga ik toch voor Battlefield3.

Heb afgelopen week BF3 aangeschaft, was namelijk week aanbieding bij bol.com, kostte maar 25 (!) euro dus die kon ik natuurlijk niet laten liggen :) , zeker ook omdat ik beetje klaar ben met BOII, was al snel 5e prestige en ben er nu wel klaar mee eigenlijk.
Maar goed nu over BF3, Want een ontzettend vette game!! Blaast in mijn ogen CoD echt helemaal weg.
CoD zal ik nog wel blijven spelen, simpel omdat het de killstreaks, moab etc. heeft, en het heeft gewoon een hoge fun factor maar als je het vergelijkt met BF3 kan ik eerlijk gezegd maar tot 1 conclusie komen: Het is logisch dat veel 11 jarige CoD spelen, want het is gewoon een kindergame als je het vergelijkt met Bf3.
Bij Bf3 draait het gewoon om teamplay en een goede tactiek (je hoeft het niet te doen hoor, maar als je het doet geeft het meer voldoening als je een match wint, en waarschijnlijk win je ook niet als je maar wat aankloot).
Wel moet ik zeggen dat beide games niet echt te vergelijken zijn, het is gewoon maar net waar je van houd: Hoge funfactor, hectisch etc - CoD, ga je voor tactiek, objective, teamplay - Battlefield.
Toch jammer dat ik een jaar nadat Bf3 uit is gekomen er pas achter kom wat voor geweldige game het eigenlijk is! :p
CoD zal ik nog wel blijven spelen want het is gewoon leuk om is lekker te rushen en al die noobs te ownen :D
Maar voorlopig ga ik toch voor Battlefield3.

Ik weet niet of je bf3 op pc hebt?maar anders moet je is metro gaan spelen met 64 man dat is chaos.:p

Sinds vrijdag bezig met Tomb Raider. Weet nog dat ik tijdens de E3 helemaal verkocht was. En terecht, gave game! Blij dat TR weer nieuw leven in geblazen is.

Had laatst de keuze tussen Crysis 3 en Tomb Raider, uiteindelijk voor crysis 3 gekozen maar heb daar denk toch een beetje spijt van...
Crysis 3 top game maar een ontzettend korte campaign
in tegen stelling tot tomb raider want die heeft een campaign van 20 uur wat je de laatste tijden toch erg weinig meer ziet :(
eerst volgende game die in huis komt word tomb raider :D

Heb hem ook erg toffe game inderdaad.:thumbsup:

Gisteren uitgespeeld. Heel de game met plezier gespeeld. Duidelijk opgedeeld in fasen. In het begin meer research, in het midden voornamelijk actie en later vooral veel klimmen en klauteren. Einde vond ik een beetje tegen vallen vergeleken met de rest van de game.

Kan niet wachten op deel twee in ieder geval! :)

Nu beginnen aan Bioshock Infinite.

Nu sony en microsoft met de nieuwe consoles op de markt komen,moeten ze bij nintendo toch wel fiks gaan uitpakken met de wiiu tijdens de E3.

Back
Bovenaan