Games

ook mijn mening is inmiddels dat ik niet meer zonder xdoos kan:angel:
heb hem nu bijna 3 jaar. en speel er bijna elke dag op, en dan ongeveer 4 á 5 uur op de doordeweekse dag. ook een hoop leuke xtratjes inmiddels, zoals mn scuf controller, en mn astro A40 2013 new series heatset die binnenkort binnen gaat komen:D

Ook qua het geld betalen voor de xdoos. ik zit er niet mee..
ik betaal 10 cent per dag.. dat is niet zo erg eigenlijk. voor mn live betaal ik 37,95 eurotjes. veel minder dan dat de meeste denken!
ook de controller van de xdoos ligt mij veel fijner, dan vooral mn scuf, want met een normale xdoos controller...kan ik niet meer spelen:p
wat ben ik toch een opschepper:cool:

ook mijn mening is inmiddels dat ik niet meer zonder xdoos kan:angel:
heb hem nu bijna 3 jaar. en speel er bijna elke dag op, en dan ongeveer 4 á 5 uur op de doordeweekse dag. ook een hoop leuke xtratjes inmiddels, zoals mn scuf controller, en mn astro A40 2013 new series heatset die binnenkort binnen gaat komen:D

Ook qua het geld betalen voor de xdoos. ik zit er niet mee..
ik betaal 10 cent per dag.. dat is niet zo erg eigenlijk. voor mn live betaal ik 37,95 eurotjes. veel minder dan dat de meeste denken!
ook de controller van de xdoos ligt mij veel fijner, dan vooral mn scuf, want met een normale xdoos controller...kan ik niet meer spelen:p
wat ben ik toch een opschepper:cool:

4 a 5 uur op een door de weekse dag? Tijd voor een afkick kliniek?

Pff vind een uur per dag al veel xD

heh, ik ben er zelfs verslaafd aan, vroeger een paar jaar met far cry 1 toen ik in de top 10 van de wereld ranglijst stond, toen werd dat bijgehouden op bepaalde sites :D.. speelde ik 15 uur per dag, daarna ook nog heel veel wow gespeeld, maar nu wel flink geminderd, maar nog steeds 4-6 uur per dag. :X

nu bezig met crysis 3.. grafisch gezien zo mooi, geef me een beetje het gevoel van far cry toen dat net uit was. maarjah mijn monsterbak van 3k draait m nog nie soepel. ben nu aan t sparen, zodat ik m ooit op 2560x1440 resolutie en max settings kan spele :X

nu bezig met crysis 3.. grafisch gezien zo mooi, geef me een beetje het gevoel van far cry toen dat net uit was. maarjah mijn monsterbak van 3k draait m nog nie soepel. ben nu aan t sparen, zodat ik m ooit op 2560x1440 resolutie en max settings kan spele :X

Crysis 3 wordt zo gemaakt dat geen normaal systeem hem op ultra kan draaien...
Om die op ultra te kunnen draaien zal je zo'n 16GB ram/i7/CF 7970 nodig hebben ;P

Ik speel atm DOTA 2 :)

Om eerlijk te zijn, vind ik de games van de laatste jaren niet zo heel leuk. Veel games zijn mijn inziens weinig écht vernieuwend. Het leukste vind ik dan ook oude games van tussen de 10 en 20 jaar terug. Dat brengt ook nostalgische gevoelens bij mij terug. Variërend van midden '90 jaren op de nintendo tot in 2003 nachten doorspelen met GTA3.

Ik heb de afgelopen jaren niet meer gegamed, tot anderhalve week terug. Ik ben toen Tiberian Sun gaan doen. Die had ik nog niet uitgespeeld. Nu een week verder inmiddels wel.

Daarnaast pak ik graag youtube erbij om oude beelden van (S)NES, Sega en Playstation spellen terug te kijken. Van de beelden van Double Dragon 3 en Kirby's adventure word ik vrolijk. En vroeger had je ook een spel dat 'snowboard kids' heette. Mario Kart, maar dan met snowboarden. En dan samen spelen met een ander. Hilarisch. Om over het spelen van Wolfenstrein 3d en het schreeuwen van oerkreten nog maar te zwijgen haha!

:wink:

Over enkele weken komt GOW 4 uit en tot die tijd blijf ik net als de laatste 1,5 jaar lekker online WOW spelen :)

Je kunt de spellen van de ps3 straks toch wel op de ps4 spelen neem ik aan?

Edit: lees net dat dit niet kan omdat de ps4 niet meer met discs werkt??

Je kunt de spellen van de ps3 straks toch wel op de ps4 spelen neem ik aan?

Edit: lees net dat dit niet kan omdat de ps4 niet meer met discs werkt??

ps4 werkt wel gewoon met blu-ray schijfjes,maar hij is alleen niet backward compatible met ps3 games of ps3 controllers helaas.:(

ik vind t erg jammer dat je op de ps4 geen controllers/spellen op kan spelen,
anders had ik er serieus over nagedacht om een ps4 in huis te halen.
vind t ook een klein beetje dom van ze omdat ze denk daardoor de helft minder exemplaren gaan verkopen (DENK IK). maar aan de andere kant kost een nieuwe ps4 rond de 320 en de ps3 kostte op het begin 700... dus ja =p

Back
Bovenaan