Games

Verwacht dat nintendo gaat knallen op de E3.Gta V komt denk ik niet aangezien rockstar niet naar de E3 komt.:)

Verwacht dat nintendo gaat knallen op de E3.Gta V komt denk ik niet aangezien rockstar niet naar de E3 komt.:)

Klopt Kwintos, neemt niet weg dat Sony of Mic iets kan laten zien.

Ik heb ook alle hoop op Nintendo gevestigd als fanboy, maar ik hoor zoveel negatieve berichten.. Dan ga je zelf ook twijfelen he.

Laatst bewerkt:
DawnoftheFirstDay.jpg

Klopt Kwintos, neemt niet weg dat Sony of Mic iets kan laten zien.

Ik heb ook alle hoop op Nintendo gevestigd als fanboy, maar ik hoor zoveel negatieve berichten.. Dan ga je zelf ook twijfelen he.

Niks aantrekken van de media zijn gewoon sony/mic fanboys.Bij nintendo zijn ze echt niet gek met de wiiu gaan ze groot uitpakken denk ik.:D

Oke,even wat nieuwtjes op een rijtje. Denk dat Nintendo er goed aan doet eerst even duidelijk te maken wat de WiiU voor features heeft en wat ze er precies mee willen. Ontzettend veel zin in woensdag! :D

- Wii U controller heet de 'Wii U Control Pad' en heeft een soort van readertje om externe objecten kunnen lezen (om personages toe te voegen bijv.) en twee pookjes die indrukbaar zijn, zoals we kennen van de Nunchuck.

- Hij komt in het zwart!

- Een mooie classic controller die er ontzettnd comfortabel uit ziet.

- Mario Bross Mii... Waar ik nog niet zo warm voor loop.

- Wiiverse, een social network gebaseerd op de bekende Mii's heel interactief en het moet TV en Internet dichter bij elkaar brengen..

1338765136.jpg

1338763512.jpg

1338764189.jpg

Tja, en die heeft dan wel weer wat van de oude Gamecube controller. Het gaat er om wat comfortabel is, en eerlijk is eerlijk, de 360 heeft de fijnste controller. Denk dat ik de analoge stick op de Wii U Classic controller iets fijner vind, aangezien je duimen nu op gelijke hoogte zitten.

Wii u word sowieso een must have voor mij.Mario,zelda,donkey kong en een 360controller wat wil je nog meer haha.Ze gaan zich ook meer focussen op de core gamers,dus ik ga toch echt voor nintendo dit jaar.:D

Ps: Pyroguy let op het is dinsdag i.p.v woensdag om 18:00.:wink:

I know, foutje :) Vanavond in ieder geval eerste Microsoft presentatie. Ben benieuwd.

@Kwintos: Of ze echt op de core richten weet ik niet, hoop dat het in ieder geval beter in verhouding is dan met de Wii. Half core - half casual vind ik prima (casual buiten beschouwing laten is immers geen optie). Dat ze meteen met een dergelijke controller komen en rekening houden met 'mensen die uren achter elkaar verdiept zijn in hun game' zegt al genoeg lijkt mij :D

Sowieso een must have de Wii U, daar ben ik het mee eens. Hopelijk heeft hij een mooi prijskaartje. Ben zo benieuwd naar de grafische kracht van het apparaat :)

I know, foutje :) Vanavond in ieder geval eerste Microsoft presentatie. Ben benieuwd.

@Kwintos: Of ze echt op de core richten weet ik niet, hoop dat het in ieder geval beter in verhouding is dan met de Wii. Half core - half casual vind ik prima (casual buiten beschouwing laten is immers geen optie). Dat ze meteen met een dergelijke controller komen en rekening houden met 'mensen die uren achter elkaar verdiept zijn in hun game' zegt al genoeg lijkt mij :D

Sowieso een must have de Wii U, daar ben ik het mee eens. Hopelijk heeft hij een mooi prijskaartje. Ben zo benieuwd naar de grafische kracht van het apparaat :)

Het gaat in iedergeval de goede kant op voor mijn gevoel.Dinsdag gaan we het zien allemaal kan niet wachten.Hoop stiekem op een nieuwe F-zero sowieso beste gamecube game ever.:p

Het gaat in iedergeval de goede kant op voor mijn gevoel.Dinsdag gaan we het zien allemaal kan niet wachten.Hoop stiekem op een nieuwe F-zero sowieso beste gamecube game ever.:p

Jep, één van de eerste echte games die ik speelde van Nintendo. Gamecube was mijn eerste console. Vond hem wel erg moeilijk, maar van mij mogen ze nu met een nieuwe F-zero met dezelfde moeilijkheidsgraad komen. Mario Kart Double Dash was ook vet, hoop dat ze voor de WiiU weer met een 2-persoons kart komen :D Ben zo benieuwd hoe dat er uit gaat zien in HD! Jammer dat die nieuwe Super Mario Bros er grafisch nog niet echt op vooruit gegaan is. Wat meer diepte in de achtergronden enz, maar dat is het eigenlijk..

Jep, één van de eerste echte games die ik speelde van Nintendo. Gamecube was mijn eerste console. Vond hem wel erg moeilijk, maar van mij mogen ze nu met een nieuwe F-zero met dezelfde moeilijkheidsgraad komen. Mario Kart Double Dash was ook vet, hoop dat ze voor de WiiU weer met een 2-persoons kart komen :D Ben zo benieuwd hoe dat er uit gaat zien in HD! Jammer dat die nieuwe Super Mario Bros er grafisch nog niet echt op vooruit gegaan is. Wat meer diepte in de achtergronden enz, maar dat is het eigenlijk..

Ja grafisch verwacht ik wel grote stappen voorruit.Zelfs de eerste devkit had al veel betere specs dan de 360/ps3 wat ze in de media roepen is gewoon bullshit.
Als je er een een beetje in gaat verdiepen kom je er al snel achter dat de 360/ps3 de wiiu niet gaat bijbenen kwa power.Het is alleen afwachten wat nu de final specs zijn,want we zijn inmiddels al weer 5 devkits verder.Hoop natuurlijk dat ze hebben geluisterd en er een GPU uit de 6800 serie in hebben gezet i.v.m met de unreal engine 4 als dat het geval is dan hoeven we ons geen zorgen te maken voor de toekomst.

Pff.. gaan ze lekker de x-doos controller jatten:p haha
Even een lijstje gemaakt met controllers. Playstation is crap
Listofnintendoandmicrosoftxboxcontrollers-1.png

Hij lijkt veel op de 360 controller inderdaad, lichtelijk anders van vorm. Maar daarnaast lijkt hij veel op de voorgaande controllers van Nintendo, die vervolgens weer allemaal op elkaar lijken. Je zou het ook een elegante versie van de Gamecube controller kunnen noemen.

287hjjl.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan