Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mensen die een snelle shooter willen spelen en waar je skills nodig hebt zouden deze game is moeten proberen en is nog gratis ook.Speel het zelf ook erg vette game.
Downloadlink:
https://account.hirezstudios.com/tribesascend/
http://www.youtube.com/watch?v=O-70Bg2zRsg&feature=player_embedded
Haha dit is gewoon een mislukte mix tussen Unreal Tournament 2004 en sommige Halo versies , epic game makers.![]()
Haha dit is gewoon een mislukte mix tussen Unreal Tournament 2004 en sommige Halo versies , epic game makers.![]()
Dit bestond al ver voor halo??????!
Heb je wel eens ooit een game gespeeld?
Hahaha wanneer het gemaakt is maakt toch niet uit , ik vind dat het er zo uit ziet...
En ik heb genoeg games gespeeld , maar weinig van dit soort games omdat het kwa aiming niet echt pro overkomt.
Black Ops 2 spreekt me niet aan qua trailer. Heb een artikel gelezen dat dan wel weer erg veelbelovend klonk. Ben benieuwd hoe het deel dat zich in de geschiedenis afspeelt (met die pony's) uitpakt.
Na veel gehoord te hebben over de trilogie ga ik binnenkort maar eens beginnen aan Mass Effect.
Ook SSX en Gears 3 even spelen van de week![]()
Nog een maandje en dan is de E3 alweer. Ben benieuwd wat er gepresenteerd wordt qua Next-gen, en vooral naar de Wii-U.
Haha, Black Ops 2 wordt echt niets, CoD is eigelijk al gestorven na Black Ops, ze hebben veel en veel ste lang op een engine gespeeld, ze zijn je nu gewoon aan het uitmelken... Als die "Nieuwe Toevoegingen" hadden ze makkelijk in een patch voor World at War kunnen stoppen. Zo gaat dat al tijden bij Call of Duty beetje nieuwe maps, paar nieuwe wapen, storylinetje bedenken en hoppa! Nieuwe game, boempast 60 euro. Dan een paar oude maps er terug in mikken en zo nog een 15 euro. Nee, geef mij maar games waar ze moeite voor doen, niet eentje waar ze maar 1 jaar de tijd hebben om iets in elkaar te zetten.
Sowieso![]()
movie
Haha ik had echt kippenvel vorig jaar toen ik dit keek.
movie
+ YouTube Video | |
Dat had ik ook gehoord ja![]()
Binnenkort ga ik de 3DS maar eens aanschaffen! Alleen voor Prof. Layton vs. Phoenix Wright ga ik hem al aanschaffen! Zo vet
movie
Ja daar zit ik ook mee in mijn hoofd. Maar dan wel een XL versie denk ik. Ik ga er echter niet van uit dat ze hier dit jaar al mee komen, waarschijnlijk pas op de E3 van 2013, aangezien ze nu vooral op de WiiU richten. De 3DS kan ik dan altijd verkopen om van het geld de nieuwere versie aan te schaffen.
Verwacht morgen en overmorgen 3 DS Lite's, 2 DSi's en 1 DSi XL in de busEven kijken wat ik weer verkoop en welke ik houd. Ik denk dat ik de XL versie wel fijn ga vinden, aangezien ik nogal grote handen heb en hem toch niet veel mee op reis neem ofzo.
Phantom Hourglass is een fijne game inderdaad. Vond alleen steeds door dezelfde dungeon gaan vrij vervelend. Spirit Tracks was ook vermakelijk!
Heb je de originele games of zo'n R4 kaartje?
Deze vandaag ontvangen, limited edtion:
image
Hij zou in perfecte staat zijn, not... Bovenste deel valt nog mee, maar vooral de onderkant is echt verrot. Even een nieuwe behuizing besteld en dan het bovenste deel maar origineel houden.