Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verwacht dat nintendo gaat knallen op de E3.Gta V komt denk ik niet aangezien rockstar niet naar de E3 komt.![]()
Klopt Kwintos, neemt niet weg dat Sony of Mic iets kan laten zien.
Ik heb ook alle hoop op Nintendo gevestigd als fanboy, maar ik hoor zoveel negatieve berichten.. Dan ga je zelf ook twijfelen he.
I know, foutjeVanavond in ieder geval eerste Microsoft presentatie. Ben benieuwd.
@Kwintos: Of ze echt op de core richten weet ik niet, hoop dat het in ieder geval beter in verhouding is dan met de Wii. Half core - half casual vind ik prima (casual buiten beschouwing laten is immers geen optie). Dat ze meteen met een dergelijke controller komen en rekening houden met 'mensen die uren achter elkaar verdiept zijn in hun game' zegt al genoeg lijkt mij
Sowieso een must have de Wii U, daar ben ik het mee eens. Hopelijk heeft hij een mooi prijskaartje. Ben zo benieuwd naar de grafische kracht van het apparaat![]()
Het gaat in iedergeval de goede kant op voor mijn gevoel.Dinsdag gaan we het zien allemaal kan niet wachten.Hoop stiekem op een nieuwe F-zero sowieso beste gamecube game ever.![]()
Jep, één van de eerste echte games die ik speelde van Nintendo. Gamecube was mijn eerste console. Vond hem wel erg moeilijk, maar van mij mogen ze nu met een nieuwe F-zero met dezelfde moeilijkheidsgraad komen. Mario Kart Double Dash was ook vet, hoop dat ze voor de WiiU weer met een 2-persoons kart komenBen zo benieuwd hoe dat er uit gaat zien in HD! Jammer dat die nieuwe Super Mario Bros er grafisch nog niet echt op vooruit gegaan is. Wat meer diepte in de achtergronden enz, maar dat is het eigenlijk..
Even een lijstje gemaakt met controllers. Playstation is crapPff.. gaan ze lekker de x-doos controller jattenhaha
Playstation is crap