Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb ook een R4 kaartje, maar toch weer op de originele games over gegaanDat houdt de aardigheid er een beetje in, anders verlies ik mijn interesse in een game vrij snel.
Vanavond even aan Fire Emblem: Shadow Dragon beginnen, viel vanmiddag in de bus![]()
Zo, weer een hoop veranderd aan mijn Set-UP van mijn game hoekje
Nieuwe Controller met X-tra knoppen!(scuff controller)
image
Nieuwe headset, de eerdere X11 is kapot gegaan(ben ik op gaan staan), dit is de Turtle Beach X12
image
En door dit schatje kan ik nu alles horen in 7.1 Dolby surround sound
image
BAM!
Alleen zijn de controller en de dolby sound dingetje nog onderweg met de post![]()
Gister Ghost Recon Future Soldier binnen gekregen.
Gelijk alle gamemodes uitgeprobeerd.
Singelplayer: voelt heel goed aan je moet veel nadenken voordat je wat doet, en je kan de singelplayer met 4 vrienden Coöpen wat ik echt een plus vind in Shooters.
Multyplayer: Is nog heel erg wennen, ik ben een cod speler en heb een aggressive speel style en dat gaat niet in dit spel je moet heel goed samenwerken.
Guerilla: Is een variatie van de bekende zombie modes uit World at War en Black-Ops en de Survival mode uit MW3, simple weg een basis verdedigen terwijl er wave achter wave enemies je proberen te killen en je basis te veroveren.
Het is wel 4 player Coöp wat ik beter vind als 2 in MW3.
Er zit nog wel 1 geweldige toevoeging in deze game je hebt 50 wapens die je van loop tot trikker kan upgrade.
Jep, lvl 20 nu![]()
Nog 5 dagen te gaan dan begint de E3.![]()