Games

Ik blijf mw2 de beste game vinden. Eigenlijk speel ik dat alleen op pc echt serieus. Maar niemand is meer online :( Door hackers enzo. Op de 360 word je helemaal gek gemaakt door trickshooters. Waar zijn toch de ouderwetse gamers die graag een clan war spelen. Vroeger op de pc speelde ik veel cs.1.6 en heb ik jarenlang lol gehad omdat het echt moeilijk was om hoger te komen. Maar het niveua van tegenwoordig met games ligt echt laag.....

Ik blijf mw2 de beste game vinden. Eigenlijk speel ik dat alleen op pc echt serieus. Maar niemand is meer online :( Door hackers enzo. Op de 360 word je helemaal gek gemaakt door trickshooters. Waar zijn toch de ouderwetse gamers die graag een clan war spelen. Vroeger op de pc speelde ik veel cs.1.6 en heb ik jarenlang lol gehad omdat het echt moeilijk was om hoger te komen. Maar het niveua van tegenwoordig met games ligt echt laag.....

Gewoon BF3 spelen in veel servers ligt het niveau aardig hoog op pc.:)

Iemand hier bekend met Borderlands, die trailer van Borderlands 2 kwam in onlangs tegen en ziet er erg dik uit. Het is weer eens wat anders, beetje cartoon achtig maar erg veel leipe actie. Borderlands 1 was ook prima vermaak helemaal in co-op.
movie

Deel 1 aardig wat uurtjes gespeeld. Erg leuk spel, maar na een tijdje begon het een beetje te vervelen. Ik wou het vervolgens weer op pakken maar dan is het toch lastig om er weer in te komen.

Deeltje 2 lijkt op alle fronten beter te worden. Vooral meer kleur. Deel 1 had erg weinig kleur en was vooral bruin-grijzig. Heb er zin in in ieder geval! :)

movie

Dit wordt misschien wel één van de beste zombie games van het jaar:blink:

De makers van een Uncharted, Zombie gamen op een hoger niveau!!

Eind van het jaar komt die uit, alleen voor de ps3:cool:

Balen dat hij alleen op PS3 komt! Lijkt me zeer vet worden, maarja heb geen PS3 :bonk:

Ziet dr allemaal leuk uit tom!
Ik weet dat je regelmatig MW3 speelt (net als ik) maar heb je met die game ook nog iets aan die knoppen? en zo ja, wat?

Kijk Gijs,

Ik weet niet of jij veel doet in een game aan het zo genoemde "Drop shotten" en "Jumpen". maar door die knoppen kun je bijvoorbeeld springen of gaan liggen, zonder je vinger op de A of B knop te drukken.
Dit betekend dat je kan springen, en te gelijkertijd kan blijven aimen op je tegenstander:D

werkt verdraait goed:D

Plaatje zegt genoeg?

hqdefault.jpg

Wat hebben jullie toch met dat CoD :p Om het half jaar komt er weer een 'nieuwe' versie... Beter wachten ze 3 jaar en maken ze een fatsoenlijke game die daadwerkelijk vernieuwend is.

Snap inderdaad niet wat er zo geweldig aan cod is. 2x gespeeld en toen heel snel weer battlefield 3 in de ps3 gedrukt.

Mijn broertje heeft afgelopen week een playstation 3 gewonnen/gekregen. Nu heeft hij Red Alert op de kop weten te tikken. Hij heeft mij gevraagd of ik de levels wilde uitspelen die hij niet uitgespeeld kreeg.

Man, man, man, man. Wat een opgefoktheid leverde dat op zeg. Nou weet ik weer waarom ik jaren terug gestopt ben met gamen :p

Wat hebben jullie toch met dat CoD :p Om het half jaar komt er weer een 'nieuwe' versie... Beter wachten ze 3 jaar en maken ze een fatsoenlijke game die daadwerkelijk vernieuwend is.

Het is 1x per jaar....

Verder is het iets anders dan de andere games. Maar wat vaak bij CoD het geval is, is dat de community naarmate van tijd irritant gaat doen waardoor het plezier er van af is. Daarom speel ik nu al een tijdje fifa 12 en project reality.

en er is een datum :)

AMSTERDAM - De nieuwe Call of Duty Game, Black Ops II, verschijnt op 13 november. Dat heeft de Amerikaanse winkelketen Target onthuld.

bron

Nee Johan, Voor mij is dat niet goed omdat het een toekomst shooter is, en daar heb ik een hekel aan!

dan kan je black ops 2 ook overslaan...

ik weet het nog niet, als ik zo nodig een futuristische shooter zou willen spelen had ik Halo of Crysis wel gekocht. ik ben bang dat dit niet de call of duty worddie ik graag wil spelen

dan kan je black ops 2 ook overslaan...

ik weet het nog niet, als ik zo nodig een futuristische shooter zou willen spelen had ik Halo of Crysis wel gekocht. ik ben bang dat dit niet de call of duty worddie ik graag wil spelen

daar was ik gisteravond idd ook al achter gekomen ja....!
sjeezes man!, Robots.. lazers.. vage guns... Dit wordt hem voor mij niet denk ik!

Back
Bovenaan