Games

Stelletje freaks hier kunnen er niet tegen als ik even een potje mw3 met mijn striker ga blazen

Hahaha was een leuk potje heren

Ik word helemaal gestoord van alle versies van call of duty , in zo´n korte tijd zoveel verschillende versies die ook weer op elkaar lijken. Ik hou het lekker bij mw2 en soms wat mw3. Je moet niet bij elke versie de manier van aimen met een sniper veranderen , dat is gewoon onwijs irritant. Hou het gewoon op 1 manier , dat is veel leuker en krijg je veel ziekere kills. Kijk naar het oude spel counter strike. Dat waren nog eens tijden waar je echte skills nodig had !

Ik word helemaal gestoord van alle versies van call of duty , in zo´n korte tijd zoveel verschillende versies die ook weer op elkaar lijken. Ik hou het lekker bij mw2 en soms wat mw3. Je moet niet bij elke versie de manier van aimen met een sniper veranderen , dat is gewoon onwijs irritant. Hou het gewoon op 1 manier , dat is veel leuker en krijg je veel ziekere kills. Kijk naar het oude spel counter strike. Dat waren nog eens tijden waar je echte skills nodig had !
heb jij even geluk dat Counter Strike Global Offensive eraan zit te komen :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit wordt misschien wel één van de beste zombie games van het jaar:blink:

De makers van een Uncharted, Zombie gamen op een hoger niveau!!

Eind van het jaar komt die uit, alleen voor de ps3:cool:

Pff.. Gister gegamed met een stelletje BO2 freaks:p haha.

zijn gister met Jappy-B en een paar andere black ops gedaan... Dat was me leuk zeg!

woaa, nu je op bf een eigen server kan maken (huren).
Heb je gewoon 1200 tickets bij conquest, dus rounds kunnen meer dan een uur duren.

Bam ronde met 35000 punten, 150 kills, 2 medals, en 74 ribbons :D

Daarna weer hetzelfde, niet normaal zeg, dikke oorlog op Operation metro:D

Nou geef mij BF3 Back to Karkand maar. Onwijs leipe mappen zitten er tussen.

Had de limited edition gehaald, dus kreeg hem gelijk.

Persoonlijk vind ik ze minder..

Volgende mappack word wel dol denk ik.:D
Kleinere maps, en dan de volgende mappack, de grootste maps in bf history.

Na het eerst deel van battlefield bad company, heb ik nu ook het 2e deel uitgespeeld! Ga morgen gelijk BF3 halen!

Back
Bovenaan