Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@flying dragon
Ik weet denk ik wel wat je bedoelt! Ik had ook zo iets. Het probleem ligt aan de region waar je spel vandaan komt. En waar je PSN account geregistreed is. Zo had ik een BF3 spel uit de UK, en mijn PSN account is gewoon geregisteerd in NL. Ik moest dus een nieuw PSN aanmaken en de lokatie op UK zetten, toen de code invoeren, en toen werkte die op alle PSN accounts op mijn PS3. Ik hoop dat dit je helpt!
Van de X-dozers hier weet ik het wel, Daar ben ik geloof ik de hoogste prestige/level!(dacht ik)
Zijn er bij de PS3 noobs al mensen die aan bijv het paarse prestige tekentje zijn begonnen?(4de prestige)
Van de X-dozers hier weet ik het wel, Daar ben ik geloof ik de hoogste prestige/level!(dacht ik)
Zijn er bij de PS3 noobs al mensen die aan bijv het paarse prestige tekentje zijn begonnen?(4de prestige)
Mijn Schatje
image
Ik zit ook op de xdoos zal je straks is toevoegen mij GT is master dunnes.
Bij MW3 ben ik nu Prestige 2 level 62 heb ook al een maand niet meer gespeeld moet het weer is op pakken ik kijk uit naar de nieuwe maps.
Hmm...
Oke, dan wacht ik wel op een Friend Invite
Ben benieuwd!
We gamen regelmatig met Jappy-B, Stefantvs, De knaller en ik
mooi 5de lid dus![]()
Hmm...
Oke, dan wacht ik wel op een Friend Invite
Ben benieuwd!
We gamen regelmatig met Jappy-B, Stefantvs, De knaller en ik
mooi 5de lid dus![]()
Weet je het zeker![]()
Denjo zei:Dus ik ben een noob omdat ik op de PS3 speel?