Games

PC gamer en doorgewinterd CoD fanaat.
Cod vanaf 2003 tot heden alle delen gespeeld:D
Voeg me gerust toe op steam: smirnoffCCCP

Ik ben gestopt met BF3 PC vind er niks aan. Heb nu COD MW3 vind ik stukken beter

Ligt eraan, COD is veel meer rechttoe rechtaan raggen. Dat is leuk, maar ik zoek toch iets meer achter een game. BF3 met 3 maten in dezelfde squad, elkaar coveren en zo langzaamaan steeds verder oprukken in bijv. rush heeft toch iets meer. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Is er trouwens iemand die een PSN kaart t.w.v 20 euro over wil kopen? Ik heb er nog een en heb ook nog €30 op mijn PSN staan, en heb wel even genoeg. Voor €15 euro mag hij weg. PM maar.

EDIT: alweer verkocht.

Laatst bewerkt:
haha, ja:), ik was ziek vanaf dinsdag.. dus moest iets doen.. en zo vanaf lvl 68 naar 23 gegaan:)

Wens je suc6!,

Wedstrijdje wie als eerste prestige 4 is?:)

Hebben we een deal?:p

Iemand ervaring met de Splinter Cell reeks en/of Tomb Raider reeks voor de PS3? Ik ben van plan ze aan te schaffen :)

Zo! dat is een flink aantal XP voor een potje:).
Ik ben zo te zien ook aardig verslaafd geraakt aan MW3 aangezien ik al prestige 5 level 73 ben:p. Alleen ik moet nou toch echt even gaan afkicken heb namelijk deze week tentamenweek:sad:

5de Prestige... Doe je goed man!
Mooi embleem ook, dat gouden/gele ninja ster achtig iets:p

En Nick, Hoeveel ben je dan?. no-life 10 prestige?:p

Mike@: Mijn record ligt nog steeds op 43.500 XP:D

Vandaag nieuwe maps in MW3 voor de elite members, vanmiddag maar gelijk is kijken hoe ze zijn.

Pff..
Nieuwe maps zijn helemaal niks...
je hebt er maar 2!.
eentje voor snipers.. maar dan alleen maar camp snipers en type 95!
en een kleine die zoals ik het noem, de KD naar beneden halende map!.
aangezien iedereen daar fmg9 akimbo en striker op gebruikt...
Soort vacant van mw1!

Het gaat idd meer om je k/d en als je dan toch kijkt naar level kijk dan ook in hoeveel uren je er over hebt gedaan.

Ik ben bijvoorbeeld prestige 2 level 69 en dat heb ik in 55 uur gedaan.

Back
Bovenaan