Games

Cod mw2, b.o., mw3, BF BC 2(bf3 komt er hopelijk aan)
PSN: kalekevin
Mag zo toevoegen(zet wel even van vwc ofzo in t berichtje aub:p)

Van de X-dozers hier weet ik het wel, Daar ben ik geloof ik de hoogste prestige/level!(dacht ik)

Zijn er bij de PS3 noobs al mensen die aan bijv het paarse prestige tekentje zijn begonnen?(4de prestige:D)

Mijn Schatje:D
Gaming-Headset-X11_1.jpg

Laatst bewerkt:
@flying dragon

Ik weet denk ik wel wat je bedoelt! Ik had ook zo iets. Het probleem ligt aan de region waar je spel vandaan komt. En waar je PSN account geregistreed is. Zo had ik een BF3 spel uit de UK, en mijn PSN account is gewoon geregisteerd in NL. Ik moest dus een nieuw PSN aanmaken en de lokatie op UK zetten, toen de code invoeren, en toen werkte die op alle PSN accounts op mijn PS3. Ik hoop dat dit je helpt!

Thanks! Ik ga het direct proberen, hoop dat het helpt! Als het niet helpt weet iemand dan hoe ik origin kan bereiken?

Van de X-dozers hier weet ik het wel, Daar ben ik geloof ik de hoogste prestige/level!(dacht ik)

Zijn er bij de PS3 noobs al mensen die aan bijv het paarse prestige tekentje zijn begonnen?(4de prestige:D)

Ik zit ook op de xdoos zal je straks is toevoegen mij GT is master dunnes.
Bij MW3 ben ik nu Prestige 2 level 62 heb ook al een maand niet meer gespeeld moet het weer is op pakken ik kijk uit naar de nieuwe maps.

Speel ook alleen maar COD op de PS3.
Je kunt mij gewoon toevoegen, naam is gewoon: omepje :p.
Samen met Mike(Mattenfreak) zitten wij geregeld savonds een paar potjes te knallen.
Nu prestige 3, die blauwe bal zeg maar, level 30 ofzo.

Laatst bewerkt:
Ik ben laaste tijd niet zoveel meer online maar ik denk dat ik het dit weekend weer op ga pakken en dan is het gelijk weer zo verslaafend dat je elke avond er achter zit.

Laatst bewerkt:
Voor diegene die BF3 op de Pc spelen, mijn nick is Gorestap. Speel af en toe dus zit er niet 24/7 op. Als je me online ziet schroom niet om me te vragen voor een potje!

Ik zit ook op de xdoos zal je straks is toevoegen mij GT is master dunnes.
Bij MW3 ben ik nu Prestige 2 level 62 heb ook al een maand niet meer gespeeld moet het weer is op pakken ik kijk uit naar de nieuwe maps.

Hmm...

Oke:), dan wacht ik wel op een Friend Invite:)
Ben benieuwd!
We gamen regelmatig met Jappy-B, Stefantvs, De knaller en ik:)
mooi 5de lid dus:)

Hmm...

Oke:), dan wacht ik wel op een Friend Invite:)
Ben benieuwd!
We gamen regelmatig met Jappy-B, Stefantvs, De knaller en ik:)
mooi 5de lid dus:)

Oke relax als je me invite heb geaccepteerd zal ik de rest ook gelijk toevoegen is makkelijker gelijk uit je lijst te doen dan iedereen apart op te zoeken :D

Back
Bovenaan