Games

Wie is er al prestige met Mw3?

Ik hoop niet dat hier ook mensen tussen zitten die sniperen? Wat heb ik daar een hekel aan zeg, verpest echt het spel!!

Wie is er al prestige met Mw3?

Ik hoop niet dat hier ook mensen tussen zitten die sniperen? Wat heb ik daar een hekel aan zeg, verpest echt het spel!!

Bijna :p
Ben nu net level 70, dus eind deze week moet de prestige er wel in zitten.
Sniperen is echt een grote onzin inderdaad in mw3, quickscopen is veel te makkelijk geworden. Daarnaast zijn die akimbo secondaries ook veel te overpowerd. Al met al toch wel een geinig spel. Een aardige uitbreiding ten opzichte van mw2!
Speel je hem trouwens op de PC?

Nou nee geef mij nog steeds maar Battlefield. Vind de verschillen niet zo groot, de SP van Battlefield vindt ik nog altijd gaaf, en multiplayer speel ik niet. Gewoon even een paar levels knallen en dan heb ik het wel weer gehad.

Bijna :p
Ben nu net level 70, dus eind deze week moet de prestige er wel in zitten.
Sniperen is echt een grote onzin inderdaad in mw3, quickscopen is veel te makkelijk geworden. Daarnaast zijn die akimbo secondaries ook veel te overpowerd. Al met al toch wel een geinig spel. Een aardige uitbreiding ten opzichte van mw2!
Speel je hem trouwens op de PC?

Ja helemaal gelijk in, had juist verwacht dat ze quickscopen er onderhand is uit halen. Zo waardeloos...

Nee speel het op de XBOX 360.

Ligt het aan mij of is MW3 gewoon veel makkelijker dan MW2.
Ik heb nu al een KD van 1.55 terwijl ik in MW2 na 7 dagen speeltijd een KD had van 1.16.

Oke, Dan als er nog mensen zijn die mij nog niet hebben op de X-doos, Mijn naam is
Grafix PyroMan
G P en M met Hoofdletter:)

Ik heb ook BF3 (&MW2, maar speel ik niet meer), BF3 speel ik bijna altijd in multiplayer, maar 1 van m'n vrienden heeft me verplicht om ook de singleplayer te doen xD
Ik heet op PSN:
sandert98
Stuur me wel even een pm als je me toevoegd, want ik ga niet heel het internet op m'n ps3 zetten:wink:

Ik heb ook BF3 (&MW2, maar speel ik niet meer), BF3 speel ik bijna altijd in multiplayer, maar 1 van m'n vrienden heeft me verplicht om ook de singleplayer te doen xD
Ik heet op PSN:
sandert98
Stuur me wel even een pm als je me toevoegd, want ik ga niet heel het internet op m'n ps3 zetten:wink:

Ik voeg je wel toe als ik thuis kom :)

Is dit ook goed, of moet je nog een PM :p

Hey mensen,
ik heb een lange tijd geleden BF3 gekocht, maar heb nog niet online kunnen spelen! Wat moet ik nu doen, het probleem ligt er volgens mij bij het feit dat ik destijds 15 was (zo ook geregistreerd, wist ik veel) maar ondertussen 16 ben. Geen idee hoe ik nu nog online kan, hij werkt wel nog offline, maarja.. Dat is niet wat ik wil! Iemand tips voor mij?
grt

Dus als ik het goed snap Flying Dragon heb je de online code al gebruikt, maar kun je niet meer online spelen en eerder wel?

@flying dragon

Ik weet denk ik wel wat je bedoelt! Ik had ook zo iets. Het probleem ligt aan de region waar je spel vandaan komt. En waar je PSN account geregistreed is. Zo had ik een BF3 spel uit de UK, en mijn PSN account is gewoon geregisteerd in NL. Ik moest dus een nieuw PSN aanmaken en de lokatie op UK zetten, toen de code invoeren, en toen werkte die op alle PSN accounts op mijn PS3. Ik hoop dat dit je helpt!

Back
Bovenaan