Games

BF3 is gewoon geweldig, en dat zeg ik niet omdat iedereen het zegt, maar omdat ik het zelf gewoon een geweldig spel vind. :)

Iemand die niks van cod series afweet,
Zou gewoon denken, ohh een nieuwe map pack!
Nieuwe wapens, klaar, hoppa paar miljoen verkocht.

December komt bf3 back to karkand, nieuwe maps, betere sloopshit:p
En nieuwe wapens en jets enz enz.

Ja karkand is amper een expansion te noemen...

Maar goed, bf3 is nog steeds geweldig. :]

Dit is trouwens een leuke COD parody:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pfff MW3. Ga gewoon Battlefield 3 spelen! :p

Mijn battlelog is SnakebiteNL, stuur je vriendenverzoeken maar. Niet schrikken, ik zuig nog echt maar goed... daar gaan we verandering in brengen! :p

Hmmmhmm heb jij ook Far Cry gespeeld patroontje? :p met de naam Snakebite of iets dergelijks? heb je trouwens toegevoegd @ BF3 mijn Gamerstag is Se7enftw

Dit is helemaal MIJN MENING:
Maar ik vind Call of Duty Modern Wafare 3 het beste first-personshooter spel op dit moment op de markt. Dit vind ik omdat de single player echt weer super goed is en online veel is verbeterd ten opzichte van Call of Duty Black Ops.
Ik zou tegen iedereen zeggen, Kopen Kopen Kopen!

Op consoles is MW3 wel wat vloeiender, letterlijk 2x zo hoge framerate, en op PC's is hij om die reden wat toegankelijker voor mensen met minder geweldige PC's. Verder is MW3 minder serieus en vooral gewoon om het leuk. Bovendien gebruikt MW3 nog steeds dezelfde engine...

Voor BF3 hebben ze de hele Frostbyte engine herschreven. Verder zijn de graphics (=feit) beter: texturing is van hogere kwaliteit en de shading zeker. Verder is de audio design van BF3 ook gewoon bruut. In COD is alles gewoon een soundfile wat niet veranderd. Dus als je binnen staat klinkt een geweerschot precies eender als buiten. In BF3 worden alle geluiden aangestuurd door de engine, dus alles is op elkaar afgestemd. Dit in combinatie met de geweldige graphics en het realistische motion blurring (dat het beeld een beetje vervaagd als je snel beweegd) geeft je het gevoel dat je ook echt IN het spel zit (zeker als je PC goed genoeg is om het op beste graphics te draaien zonder daardoor een laag framerate te krijgen).

Verder zijn de maps van BF3 ook echt gewoon erg groot, en heb je ook echt het gevoel dat je met je squad aan een missie bezig bent. Meer gefocussed op teamplay. COD3 is meer van "lol ik spawn en ik ga op mensen schieten".

Om eerlijk te zijn, het is maar net wat je leuk vind. Als je lekker speelt voor de leut dan zou ik (zeker op een console) voor COD gaan, maar mensen die serieus (op de PC) gamen die raad ik BF3 absoluut aan. Prachtig mooi spel. :)

Op consoles is MW3 wel wat vloeiender, letterlijk 2x zo hoge framerate, en op PC's is hij om die reden wat toegankelijker voor mensen met minder geweldige PC's. Verder is MW3 minder serieus en vooral gewoon om het leuk. Bovendien gebruikt MW3 nog steeds dezelfde engine...

Voor BF3 hebben ze de hele Frostbyte engine herschreven. Verder zijn de graphics (=feit) beter: texturing is van hogere kwaliteit en de shading zeker. Verder is de audio design van BF3 ook gewoon bruut. In COD is alles gewoon een soundfile wat niet veranderd. Dus als je binnen staat klinkt een geweerschot precies eender als buiten. In BF3 worden alle geluiden aangestuurd door de engine, dus alles is op elkaar afgestemd. Dit in combinatie met de geweldige graphics en het realistische motion blurring (dat het beeld een beetje vervaagd als je snel beweegd) geeft je het gevoel dat je ook echt IN het spel zit (zeker als je PC goed genoeg is om het op beste graphics te draaien zonder daardoor een laag framerate te krijgen).

Verder zijn de maps van BF3 ook echt gewoon erg groot, en heb je ook echt het gevoel dat je met je squad aan een missie bezig bent. Meer gefocussed op teamplay. COD3 is meer van "lol ik spawn en ik ga op mensen schieten".

Om eerlijk te zijn, het is maar net wat je leuk vind. Als je lekker speelt voor de leut dan zou ik (zeker op een console) voor COD gaan, maar mensen die serieus (op de PC) gamen die raad ik BF3 absoluut aan. Prachtig mooi spel. :)

Hier kan ik me wel in vinden ik ben gewoon iemand die elke dag lkkr 1uurtje een game speelt en dit ook gewoon echt voor de lol doet mij boeit het niet of me KD 0,5 is of 10,0 het gaat er mij om dat het gezellig is met me vrienden. Maar voor iedereen die serieus wil game kan je idd beter BF3 spelen

mij boeit het niet of me KD 0,5 is of 10,0

Ik dacht dat KD het aller belangrijkste was van CoD? :bonk:

Achja, CoD kan wel leuk zijn, alleen ik heb (door CoD :D) zwaar hard iets tegen activision! Beetje geld uit je zuigen... Elk jaar 1 nieuw spel (60euro), om je KD te kunnen zien en voor goede servers (moet dat niet standaard zijn! :frusty:) mag je ook nog eens 40 euro per jaar neer tellen... Dat is 100 euro per jaar! Het vervelende aan de nieuwe CoD's is dat er nauwelijks iets veranderd. Kijk naar BF! De komst van BF3 ten opzichte van BF BC2 is zo verbeterend! Wat snakebite ookal zei, met het geluid enz. Ook als jij in parijs speeld, en er wordt van overal op je geschoten, en dan ga je snel in een auto zitten, terwijl de RPG's om je oren vliegen, dat is gewoon niet te evenaren.

Kortom, CoD kan wel leuk zijn, het is gewoon te duur...

Daarom ga ik ook gewoon 1 jaar achter lopen bij CoD ^^ Volgend jaar MW3 als die toch maar 30euro kost :D

Even tussen al deze Battlefield en Modernwarfail 3 heisa door.

Bioshock 2 is ook echt een heerlijk spel

Ik schrok me net kapot toen er een spider splicer achter me uit een gat kroop, dat heb ik niet zo vaak bij games.

Beste horro-shooter ooit :D

1 ding is zeker :P de single player is beter in mw3 dan in bf3 :P

multyplayer kan ik niet over oordelen omdat ik die nog niet gespeeld heb van bf3 , wel van mw3 , en die is vet :P , loopt net iets vloeiender en foutlozer dan mw2 .

ik ben i i g om :) Mw3 ftw

Haha, BF3 koop je ook niet voor de single player. :p Geen enkele Battlefield game trouwens. Is leuk tijdverdrijf als je internet eruit ligt maar meer niet. :p

Haha, BF3 koop je ook niet voor de single player. :p Geen enkele Battlefield game trouwens. Is leuk tijdverdrijf als je internet eruit ligt maar meer niet. :p

Nou ik speel eigenlijk alleen maar SP en ik vermaak me er prima mee. Ik heb geen zin om via internet te spelen tegen gasten die er practisch 24/7 opzitten en je na 10 seconden weer opnieuw mag beginnen. Nee laat mij maar lekker de SP spelen! Vind de verhaallijn wel leuk bij BF3. Bij MW3 nog niets van gezien, ben nog steeds van plan hem niet te halen; decembermaand komt eraan.

Mijn voorkeur gaat ook zeker naar battlefield 3.Grafisch echt super mooi en het geluid nog nooit zo realistisch gehoord als in battlefield.Dat battlefield 3 overhyped is,ben ik het niet mee eens.De multiplayer is ijzersterk en gaat erg diep kwa gameplay/unlocks.

Heren,

Ik heb nu MW3, maar hoe zit het nu met de killstreaks? Ik heb nu heel de tijd killstreaks aan staan waarbij ik ook dood kan gaan. Hoe kan ik die andere soort aan zetten?

Heren,

Ik heb nu MW3, maar hoe zit het nu met de killstreaks? Ik heb nu heel de tijd killstreaks aan staan waarbij ik ook dood kan gaan. Hoe kan ik die andere soort aan zetten?

Je kan bij Create a Class je Strike Package aanpassen naar Support, Assault of Special en daar kan je ook weer andere Killstreaks kiezen.

Je kan per Class een Strike Package kiezen.

Support kan je dood gaan je killstreak blijft staan.
Maar hier heb je niet veel offense killstreaks behalve Stealtbomber

Assault is de normale Killstreak versie dus als je dood gaat moet je weer opnieuw beginnen.
Hier zitten de leukste Killstreaks in zoals AC-130.

Special krijg je door Kills te halen extra perks.

Back
Bovenaan