Patroontje
VWC lid
BF3 is gewoon geweldig, en dat zeg ik niet omdat iedereen het zegt, maar omdat ik het zelf gewoon een geweldig spel vind. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
Serieus! Mega vliegende dogtags... Hoe onrealistisch wil je een spel hebben...
Nee, doe mij maar lekker BF3![]()
Pfff MW3. Ga gewoon Battlefield 3 spelen!
Mijn battlelog is SnakebiteNL, stuur je vriendenverzoeken maar. Niet schrikken, ik zuig nog echt maar goed... daar gaan we verandering in brengen!![]()
Op consoles is MW3 wel wat vloeiender, letterlijk 2x zo hoge framerate, en op PC's is hij om die reden wat toegankelijker voor mensen met minder geweldige PC's. Verder is MW3 minder serieus en vooral gewoon om het leuk. Bovendien gebruikt MW3 nog steeds dezelfde engine...
Voor BF3 hebben ze de hele Frostbyte engine herschreven. Verder zijn de graphics (=feit) beter: texturing is van hogere kwaliteit en de shading zeker. Verder is de audio design van BF3 ook gewoon bruut. In COD is alles gewoon een soundfile wat niet veranderd. Dus als je binnen staat klinkt een geweerschot precies eender als buiten. In BF3 worden alle geluiden aangestuurd door de engine, dus alles is op elkaar afgestemd. Dit in combinatie met de geweldige graphics en het realistische motion blurring (dat het beeld een beetje vervaagd als je snel beweegd) geeft je het gevoel dat je ook echt IN het spel zit (zeker als je PC goed genoeg is om het op beste graphics te draaien zonder daardoor een laag framerate te krijgen).
Verder zijn de maps van BF3 ook echt gewoon erg groot, en heb je ook echt het gevoel dat je met je squad aan een missie bezig bent. Meer gefocussed op teamplay. COD3 is meer van "lol ik spawn en ik ga op mensen schieten".
Om eerlijk te zijn, het is maar net wat je leuk vind. Als je lekker speelt voor de leut dan zou ik (zeker op een console) voor COD gaan, maar mensen die serieus (op de PC) gamen die raad ik BF3 absoluut aan. Prachtig mooi spel.![]()
mij boeit het niet of me KD 0,5 is of 10,0
Haha, BF3 koop je ook niet voor de single player.Geen enkele Battlefield game trouwens. Is leuk tijdverdrijf als je internet eruit ligt maar meer niet.
![]()
Heren,
Ik heb nu MW3, maar hoe zit het nu met de killstreaks? Ik heb nu heel de tijd killstreaks aan staan waarbij ik ook dood kan gaan. Hoe kan ik die andere soort aan zetten?