Games

Kreeg gisteravond een melding dat MW3 verstuurd was en dat hij morgen in de bus zal vallen.
Toch even wachten tot 8 november voordat ik hem ga spelen, anders wordt mijn xbox geblokkeerd!

Gewoon disconnecten van xbl en dan singleplayer spelen.
Maar ik heb al een cutscene gezien die wel weer als schokkend bevonden kan worden. Oftewel er gaan weer wat burgers dood.

Momenteel bezig platinum te halen voor Rage.
Daarna gaat m'n volledige aandacht uit naar Assassins Creed Revelations, Uncharted 3 en Batman Arkham City.

Nog zat te doen dus:wink:

Het MW3 Topic(alle consoles)

Het MW3 Topic(alle consoles)

Aangezien MW3 Vanavond uit komt(of nou ja, morgen:wink:), open ik dit topic, met het zelfde idee als het Black ops topic:)

wie gaat hem halen vanaavond?:)

IK WEL IN IEDERGEVAL:)

Op vuurwerkcrew houden het bij 1 groot game topic....het is en blijft een vuurwerkforum en om nou voor elke andere game een nieuw topic aan te maken vinden wij niet nodig en zeker niet handig.

Daarom hebben wij dus als crew besloten dat het op VWC bij 1 game topic gaat blijven.

Zo, een uur in de rij gestaan voor MWF3 maar heb hem wel.
Speelt weer lekker weg online en heerlijk dat killstreak kills weer meetellen voor de volgende killstreak en dat je na alle 3 je killstreaks weer opnieuw begint met je killstreak (in het zelfde leven) :D

Eerste 2uur vrij dadelijk ff snel ergens MW3 scoren dat gaat wel lukken vanmiddag om 1700 thuis en dan beginnen de gamesessie's

Ziet er goed uit Stefan :D
Hoe bevalt het spel?

Bij mij heeft de postbode het niet afgeleverd ***!!!
Nu hopen op morgen! BAAAl echt.

ook ik hem hem gehaalt tijdens de Nacht releas:)

erg lekker spel zeg!

iemand uit mijn klas tot half 7 doorgegamed:bonk::frusty:

Ik heb hem gehaald bij Nacht release en campaign binnen 3.5 uur uitgespeeld :D
En ben nu online bezig ;D!

Pfff MW3. Ga gewoon Battlefield 3 spelen! :p

Mijn battlelog is SnakebiteNL, stuur je vriendenverzoeken maar. Niet schrikken, ik zuig nog echt maar goed... daar gaan we verandering in brengen! :p

Battlefield 3 is ook al te overhyped.
COD 4 JONGUH!
Dat was pas genieten geblazen en ontzettend vet in 2007... Is dat alweer 4 jaar geleden zeg...

Over 3 dagen komt Skyrim, maar ben bang dat het op de consoles weer minder grof is dan op de pc. Even doorsparen en dan in de zomer maar een super pc halen.

Back
Bovenaan