Games

Maar ik neem toch aan als je MW3 hebt bestelt bij een internetwinkel (gamesshoppen.nl in dit geval) dat je dan gewoon op 8 november rond het middag uur deze game op de deurmat valt?

Ik heb battlefield 3 aangeschaft voor de pc, grafisch ziet dit spel er op de pc echt heel goed uit, ik heb net sinds een paar maanden een nieuwe pc, dus draaid het spel bij mij op ultra mooi vloeiend.
Alleen is de multiplayer nog niet vrij van bugs, maar dat is vrij normaal bij een nieuw spel, en dat zal wel weer verholpen worden door een patch

Battlefield 3 is een reden om een nieuwe goede pc aan te schaffen ja!

Mijn god, wat een grafics! De aller beste shooter ooit gemaakt! Nu zullen een heleboel kleine boze CoD fans gaan reageren, dat is dan maar zo. Het punt is gewoon dat BF3 op de allerbeste en nieuwste engine runt, en CoD op een out-dated engine waar cod4 ook op runt... Maargoed, ik ben nu eindelijk gestopt met WoW (heb een andere verslaving gevonden :D), dus kheb weer een boel geld (tog 12,- per maand extra...)

ik kwam dit tegen op de battlelog site en ik moest er toch wel om lachen

“Playing with friends has never been this easy”
- Fredrik Loving, Battlelog Producer
Login to see your personal profile, join a platoon, talk about the game you just played, or just check-in to see whether or not your friends are out-performing you on the battlefield. Plan which unlock is next in your sights, analyze your enemies’ play style and showcase your own accomplishments. All free, all for the Battlefield 3 community.

nou, probeer maar eens met 4-5 man in dezelfde game, en het zelfde team te komen!

Battlefield 3 is een reden om een nieuwe goede pc aan te schaffen ja!

Mijn god, wat een grafics! De aller beste shooter ooit gemaakt! Nu zullen een heleboel kleine boze CoD fans gaan reageren, dat is dan maar zo. Het punt is gewoon dat BF3 op de allerbeste en nieuwste engine runt, en CoD op een out-dated engine waar cod4 ook op runt... Maargoed, ik ben nu eindelijk gestopt met WoW (heb een andere verslaving gevonden :D), dus kheb weer een boel geld (tog 12,- per maand extra...)
ik speel geen game om de beste te worden, daar heb ik een opleiding voor:wink: als ik thuis kom van een dag werken zoek ik ontspanning daar is cod bo gewoon lekker voor.
verder vind ik uncharted echt een vette game en 3 gaat ook zeker komen.

Wehkamp heeft laaste tijd hele mooie aanbiedingen kwa games zeker voor de Xbox360
Ik heb daar Call of duty Hardenend Edition ( elite ) gekocht voor 105.
en Battlefield 3 Limited Editions voor 53 euro.

Wehkamp heeft laaste tijd hele mooie aanbiedingen kwa games zeker voor de Xbox360
die hardened edition is inclusief abbonoment op downloads toch?

Ik heb bf3 ltd voor 45 euro gehaald...:p

Idd, ik kijk ook altijd bij budgetgaming.

Ik heb vandaag mw3 besteld bij bpgames.Nu maar hopen dat hij komt op de releasedate.

Dat is al best wel snel. Eigenlijk gewoon ongelofelijk snel. Ik had echt deze game pas verwacht in april 2013 maar het is dus april 2012. Ik heb er in iedergeval zin in.

Back
Bovenaan