Games

Een paar weken geleden heb ik Call of Duty - Modern Warfare 2 gekocht. Deze komt 28 Oktober a.s. uit. Bij de reservering krijgt men een code om dit weekend (en vorig weekend al voor Playstation) de Beta te spelen.
Dit is voor mij het tweede weekend dat ik hem speel en ik ben er heel erg enthousiast over.
Vooral het speltype "Invasion" vind ik helemaal geweldig.

Meer mensen die dit al gespeeld hebben?

header.jpg

Een paar weken geleden heb ik Call of Duty - Modern Warfare 2 gekocht. Deze komt 28 Oktober a.s. uit. Bij de reservering krijgt men een code om dit weekend (en vorig weekend al voor Playstation) de Beta te spelen.
Dit is voor mij het tweede weekend dat ik hem speel en ik ben er heel erg enthousiast over.
Vooral het speltype "Invasion" vind ik helemaal geweldig.

Meer mensen die dit al gespeeld hebben?

Bekijk bijlage 66944

Hier ook de beta gespeeld, en ziet er goed uit allemaal zeg. Wel echt benieuw naar de levels, hopelijk krijgen we nog een paar levels uit MW2.

Hier ook de beta gespeeld, en ziet er goed uit allemaal zeg. Wel echt benieuw naar de levels, hopelijk krijgen we nog een paar levels uit MW2.

Lijkt me inderdaad wel leuk om enkele "oude maps" te kunnen spelen. Ik hoop op Docks en op Shoot House. Dat waren toch wel mijn favorieten destijds.
Nog zo'n anderhalve week en dan zullen we het beleven. Kunnen we in ieder geval de tijd een beetje doven tot aan O&N..

Lijkt me inderdaad wel leuk om enkele "oude maps" te kunnen spelen. Ik hoop op Docks en op Shoot House. Dat waren toch wel mijn favorieten destijds.
Nog zo'n anderhalve week en dan zullen we het beleven. Kunnen we in ieder geval de tijd een beetje doven tot aan O&N..

Dat waren zeker mooie levels ja, maar ik zou een Favela, karachi en terminal ook wel kunnen waarderen.

Laatste weken veel nieuwe games gekocht.

Hogwarts Legacy:
Een gigantisch mooi spel als het om grafisch gaat. In 4K met HDR aan en alles op Ultra is het echt fantastisch. Verder heb ik nog nooit een Harry Potter game gespeeld maar dit slaat echt alles, grote mooie map, veel interactie en nieuwe spells uitvinden en combineren is zeer vermakelijk. Met Steam Key kreeg ik 20 euro korting op. Dan is het helemaal te doen.
Over de grote van de game.... er is zoveel te doen dat je zeker een uur of 80 aan plezier hebt.
Aanrader? Jazeker!

Company of Heroes 3:
Al maanden terug al besteld en door uitstel van game moesten we lang wachten. Na deel 1&2 die 16 & 10 jaar terug verscheen was ik helemaal om. De nieuwe heeft na mijn mening iets meer speelgoed poppetjes effect, en ziet wat minder realistisch en hard uit. Maar dat zal wel wennen zijn. Vandaag is de game eindelijk gereleased en heb gelijk met een vriend een aantal potjes gespeeld. Deze waren zeer intens en zeer vermakelijk. Een paar maanden terug een demo hiervan gespeeld waarin een paar foutjes zaten, deze zijn ondertussen netjes opgelost.
10 jaar wachten is het tot nu toe zeker waard geweest.
Aanrader? Jazeker!

War of Rights:
Een game die niet echt van de grond is gekomen hier in Europa helaas....
Maar man deze is gaaf! Qua Burgeroorlog games zijn er niet veel van gemaakt maar deze is behoorlijk realistisch. Grafisch dik in orde, en qua gameplay erg leuk. Je moet echt als team spelen om te winnen.
Reloaden, lopen etc. duurt lang, maar dat was toen ook. En recht tegen over de enemy staan van een paar meter is gewoon kicken. Grote veldslagen met 150 players is echt tof, zeker als ze allemaal tegelijk schieten.
Minpunt is wel dat er bijna alleen maar Amerikaanse servers actief zijn waardoor je hoge Ping hebt...
Aanrader? Jazeker!

Hell Let Loose:
Woaw... Dit is gaaf zeg! Als je van WW2 games houd is dit echt iets voor je!
Meest realistische oorlog spel die ik ooit heb gespeeld. Geen uitgebreid scherm met hoeveel ammunitie je nog hebt of een uitgebreide map (een losse kaart heb je wel). Nee gewoon kei hard realistisch waarbij je zelf alles maar moet onthouden. Enemy's zie je vaak niet, je weet ook niet waarvandaan ze schieten, dit moet je zelf maar horen en zien. Als je dood geschoten word vaak met 1 schot weet je ook niet door wie en waar je bent geschoten. Realistischer dan dit ga je gewoon niet krijgen!
Het is ook een team game, zonder hun word het helemaal niks. Voice chat is ook een PRE! 50 vs 50 speelt lekker, door grote map is het niet altijd een grote kluiten boel, maar zorgt vaak voor verrassing aanvallen.
Grafisch is de game erg mooi, en de maps zijn gigantisch.
Je kunt niet zoals de meeste shooter zomaar overal na toe lopen, de kans dat je dood geschoten word is erg groot. Voor het laatst nog een nieuwe map gereleased en nog wat extra dingen zoals vlammen werper.
De makers zijn dus nog vollop bezig om de game verder uit te breiden.

Speel dit spel al ruim een half jaar, en blijf elke keer verbazen hoe kicken het is.
Aanrader? Jazeker!

Hè jammer, die hell let loose is alleen voor ps5. Had gehoopt op ps4 versie.
Denk dat PS4 het simpelweg niet aan kan.
Je moet ook al best een aardig pc hebben om hem lekker te kunnen draaien.
Team17 is ook continue bezig om de game nog beter te maken. Dus mocht je keer wel een PS5 bemachtigen is dit zeker een aanrader om te kopen.

Ik weet niet zo goed hoe het zit met de console versie qua servers maar op de PC versie zijn er altijd wel een stuk of 30 servers goed gevuld om direct te kunnen beginnen met spelen.

Denk dat PS4 het simpelweg niet aan kan.
Je moet ook al best een aardig pc hebben om hem lekker te kunnen draaien.
Team17 is ook continue bezig om de game nog beter te maken. Dus mocht je keer wel een PS5 bemachtigen is dit zeker een aanrader om te kopen.

Ik weet niet zo goed hoe het zit met de console versie qua servers maar op de PC versie zijn er altijd wel een stuk of 30 servers goed gevuld om direct te kunnen beginnen met spelen.

Ik speel hem ook wel eens op Xbox, leuk strategisch spel. Mis alleen nog een vaste groep die een beetje aan teamwerk doet.

Verder speel ik battlefield 2042 die erg bevalt en nu sinds modern warfare 2 resurgence terug heeft speel ik dat ook weer, maar het is nog steeds niet helemaal wat ik gehoopt heb maargoed het is wel leuk om samen met vrienden te doen.

Ik speel hem ook wel eens op Xbox, leuk strategisch spel. Mis alleen nog een vaste groep die een beetje aan teamwerk doet.

Verder speel ik battlefield 2042 die erg bevalt en nu sinds modern warfare 2 resurgence terug heeft speel ik dat ook weer, maar het is nog steeds niet helemaal wat ik gehoopt heb maargoed het is wel leuk om samen met vrienden te doen.
Ah nice! Op PC zijn diverse (ook Nederlandse) servers te vinden met Discord groepen. Dan kun je wel met een hele groep dingen afspreken enzo.
Het is ook per server verschillend, sommige werken goed samen en sommige is dat echt dramatisch slecht.
Crossplay is helaas ook niet mogelijk, dit is wel jammer.

Battlefiels 2042 heb ik ook vorig jaar gekregen bij mijn nieuwe pc. Des tijds paar uur gespeeld maar was toen heel negatief in het nieuws... Vond zelf de game wel erg leuk. Helaas is die game bij mij compleet verwaterd omdat ik verder niemand ken die het nog wel speelt.

Call of Duty MW2 heb ik ook gespeeld, campaign helemaal uit gespeeld (zeker 8 uurtjes):bonk:
Vorig jaar wel veel met vrienden Warzone gespeeld maar sinds toen ze bekend hadden gemaakt dat Vanguard eraan zou komen en met een nieuwe map begonnen zijn we allemaal afgehaakt. Klote map, onwijs veel reclame maken voor een andere game...
Nee geen COD online meer voor mij.

Ah nice! Op PC zijn diverse (ook Nederlandse) servers te vinden met Discord groepen. Dan kun je wel met een hele groep dingen afspreken enzo.
Het is ook per server verschillend, sommige werken goed samen en sommige is dat echt dramatisch slecht.
Crossplay is helaas ook niet mogelijk, dit is wel jammer.

Battlefiels 2042 heb ik ook vorig jaar gekregen bij mijn nieuwe pc. Des tijds paar uur gespeeld maar was toen heel negatief in het nieuws... Vond zelf de game wel erg leuk. Helaas is die game bij mij compleet verwaterd omdat ik verder niemand ken die het nog wel speelt.

Call of Duty MW2 heb ik ook gespeeld, campaign helemaal uit gespeeld (zeker 8 uurtjes):bonk:
Vorig jaar wel veel met vrienden Warzone gespeeld maar sinds toen ze bekend hadden gemaakt dat Vanguard eraan zou komen en met een nieuwe map begonnen zijn we allemaal afgehaakt. Klote map, onwijs veel reclame maken voor een andere game...
Nee geen COD online meer voor mij.

Ja helaas is de crossplay alleen tussen Xbox en ps en niet pc, die hebben toch een wat meer diehard community.

Battlefield eigenlijk pas recent gekocht voor weinig op Marktplaats, maar vind hem erg dik vooral met de nieuwe maps erbij. Je ken me altijd toevoegen erop, ea naam :vuurvent

Ja cod was is ook eigenlijk wel beetje klaar mee, de rebirth island op wz1 was top, enorm veel gespeeld. Nu ze die nieuwe hadden hebben ze wz1 onaantrekkelijk gemaakt met enkel nog die knaake map caldera. Die resurgence is nu wel oke, maar het is denk ik niet iets wat ik lang blijf doen.

Een aantal dagen terug aan Ready or Not begonnen.
Ready or Not is een tactische first-person shooter ontwikkeld en uitgegeven door het in Ierland gevestigde VOID Interactive en uitgebracht voor Microsoft Windows.
Ready or Not volgt de operaties van een politie SWAT-team in de fictieve stad Los Suenos, Californië, midden in een misdaadgolf.

Na mijn idee een zeer unieke shooter game die je doorgaans bijna niet ziet.
Het doel is in elk map complete huis/villa of gebouw doorzoeken naar civilians en terroristen. Deze moet je allemaal in de boeien slaan en doormelden.

Game kun je alleen spelen met bots, dit zie je in de laatste stuk van de video hieronder.
Maar je kunt ook Multiplayer met je vrienden spelen, dit is een heel stuk gezelliger en fijner. Bots willen nog weleens in de weg lopen. Je kunt ze wel aansturen maar ze hebben vaak enkele seconde vertraging, dit kan behoorlijk irritant zijn.
Vaak zien de terroristen jou sneller dan andersom en je hoeft maar enkele keren beschoten te worden tot je dood bent. Dan is de game ook gelijk klaar. Als je multiplayer speelt kijk je mee met een hoofdcamera zodat je toch de game kunt afmaken.

Het is gemaakt met Unreal 4, en dat zie je duidelijk. Grafisch is hij erg mooi, en qua bewegen/schieten is het ook dik in orde.
Wapens kun je allemaal customizen, en er is genoeg keus.
Voor een paar tientjes kun je de game al halen en is ook zeker een aanrader.
Zie hieronder een aantal stukjes die ik heb opgenomen.
En zie ook de trailer.

Hogwarts Legacy staat ook erg hoog op mijn lijstje, zo niet bovenaan. Ik heb alleen geen PS5 of fancy desktop pc. En ik twijfel of ik hem voor de PS4 of switch moet gaan kopen. Eerst maar eens afwachten of die qua graphics een beetje te doen is op PS4.

Een andere game waar ik niet op kan wachten is Zelda Tears of the Kingdom voor de switch. Breath of the wild vind ik echt geweldig dus ik heb hoge verwachtingen van het 2e deel.

Back
Bovenaan