Games

Van deze gameplay trailer word ik wel héél enthousiast. Afgelopen 2 maanden flink gewend aan COD black ops cold war en nu volledig klaar voor SE2. Ontzettend blij dat er veel tijd gestoken is in zombies maar ik denk dat zowel de zombie, multiplayer en warzone wereld ontzettend blij kan gaan zijn met een update als dit.

Eerst dit weekend nog genieten van double XP en double battlepas xp. Vooral dat laatste kan ik als relatief nieuwe speler nog wel even goed gebruiken.

Van deze gameplay trailer word ik wel héél enthousiast. Afgelopen 2 maanden flink gewend aan COD black ops cold war en nu volledig klaar voor SE2. Ontzettend blij dat er veel tijd gestoken is in zombies maar ik denk dat zowel de zombie, multiplayer en warzone wereld ontzettend blij kan gaan zijn met een update als dit.

Eerst dit weekend nog genieten van double XP en double battlepas xp. Vooral dat laatste kan ik als relatief nieuwe speler nog wel even goed gebruiken.
Zolang de gameplay maar zoals modern warfare blijft. Ik vind coldwar echt veel te arcade spelen

ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe gamemode: Outbreak, warzone in combinatie met zombies dat moet wel tof zijn.

voor de liefhebbers van vuurwerk simulators:

Fireworks Mania - An Explosive Simulator

th

de komende 32 uur met 20% discount op steam (€7,99)

zelf net gekocht en voor het eerst gespeeld. Wel geinig voor even, maar is nog beta.
keuze is momenteel beperkt tot:
2 maps,
4 soorten lont om mee te timen (slow, medium, fast, instant),
21 pijlen,
12 cakes/cakeboxen (incl 2"),
8 knallers (waarvan 2 zware),
7 candles,
7 mortieren (met vast type shell),
en als je wilt kun je nog flessen propaan toevoegen in je displays.

zeker geen FWsim, die ambities heeft het ook niet. Hopelijk komen er nog wel wat updates bij qua effecten

via de link kom je wat ingame beelden tegen:

https://store.steampowered.com/app/...ve_Simulator/?l=dutch&curator_clanid=27102704

Het zegt mij niets. Maar als ik op Google lijkt, lijkt het een horror game. Dat is echt niets voor mij. Een kameraad speelt dit soort spellen op de PS4 met een VR bril. NO WAY!!

Mensen hier die deze game willen gaan spelen? Vind het er zelf tof uitzien en verwacht wel een fall-guys hype eromheen. Als het dan net zo snel instort als Fall Guys vanwege gebrek aan vernieuwingen dan is het geen lang leven beschoren.

Misschien dat ik 'm wel ga halen.

Ik kwam ergens de soundtrack van de 1e Medal of Honor tegen uit 1999.
Dat triggerde mij enorm. Ik kon aan de muziek horen, wat de locatie in het spel was. Man dat heb ik vroeger kapot gespeeld. Ben eens gaan zoeken op het www, en zie daar, ik speel vanavond Medal of Honor, Allied Assault :p:p
We zijn er grafisch wel wat op vooruit gegaan sinds 2012 :D

moh.jpg

Meer mensen vroeger Command & Conquer: Red Alert gespeelt? Wat heb ik daar een uren vermaak mee gehad, vond het een geweldig spel. Is dit nog steeds te spelen ergens ?

Meer mensen vroeger Command & Conquer: Red Alert gespeelt? Wat heb ik daar een uren vermaak mee gehad, vond het een geweldig spel. Is dit nog steeds te spelen ergens ?
Helemaal grijs gespeeld, red alert 1 en twee. Er is recentelijk een remastered collection uitgekomen waarin Red Alert ook zit. Misschien wel interessant!

Welcome back commander.

Ik heb die versie van c&c en Red alert gekocht. Vroeger helemaal verslaafd aan geweest. En toch, nu pakt het me niet meer. Het is klein, grafisch om te huilen en ik ben er blijkbaar ook niet meer zo goed in ����
Speel het nu niet of nauwelijks.

Heb ook een remastered pakket van age of Empires gekocht en daar beleef ik meer plezier aan.

Ik heb de remaster gekocht ook al heb ik het spel al 4 keer ofzo (alle spellen).
Leuk excuus om het weer te spelen en vond het erg leuk

Bevat Tiberan Dawn en Red Alert 1.
Hoop dat ze RE2 + Yuri's Revenge ook opnieuw doen
En Generals + Zero Hour
ow en Renegade

heerlijke spellen lmao

Ik kwam ergens de soundtrack van de 1e Medal of Honor tegen uit 1999.
Dat triggerde mij enorm. Ik kon aan de muziek horen, wat de locatie in het spel was. Man dat heb ik vroeger kapot gespeeld. Ben eens gaan zoeken op het www, en zie daar, ik speel vanavond Medal of Honor, Allied Assault :p:p
We zijn er grafisch wel wat op vooruit gegaan sinds 2012 :D

Bekijk bijlage 61437

Omg heho dat is echt mijn favoriete game. Ik heb vroeger hier nog op in team nederland gespeelt. Je kan mohaa ook van bepaalde sites downloaden en dan is het online ook nog te spelen. Zeker altijd wel 200-300 man online nog, echt een aanrader. Dit blijft voor mij het beste spel ooit gemaakt!

Back
Bovenaan