Games

Ik heb de Crysis Trilogy remaster gespeeld. Viel me zeker niet tegen! En dit keer zonder dat er iets vastliep. Dat was bij Crysis 2 wel anders. :bonk: Tussen alle multiplayer games in, is enkel campaign spelen toch ook wel weer tof.

Ben wachtend op bf 2042 alleen hoor er niet goede berichten over:shocked:

Speel nu vooral op de ps5 rogue company, gratis spel inbegrepen bij je ps plus:) vind het zelf zeer verslavend.

Zit zelf te wachten op Halo Infinite. De demo was in ieder geval erg goed en de trailers zien er ook goed uit! Mag ook wel want de laatste Halo game is van 2015 :bonk:

Ben wachtend op bf 2042 alleen hoor er niet goede berichten over:shocked:

Speel nu vooral op de ps5 rogue company, gratis spel inbegrepen bij je ps plus:) vind het zelf zeer verslavend.

Ik heb early access op PC en wat een klote zooi :bonk:
Ik krijg het spel niet eens laden. Heb een high end PC, maar ik druk op launch zie een klein zwart scherm en dan gaat het weg gebeurd niks.

Echt kut, ik dacht nooit meer COD want zij fixte hun bugs niet in het vorige game.
En Battlefield begint nu al zo..

Nog meer hier die het spel Fireworks Mania spelen ?

Leuk spel, met sinds deze week een Workshop mogelijkheid, waardoor er nu o.a. ook Funke cakes en Zena cakes bij zitten en er komt de komende tijd nog veel meer bij .

Hier een video welke ik zojuist heb gemaakt, met de producten die tot nu toe beschikbaar zijn als Workshop mod :

Ik zou zo graag eens terug naar GTA 2. Geen zoveelste first person variant, gewoon oldskool lekkere gameplay.

Gisteren de eerste max payne maar weer eens gespeeld. Die periode games blijf ik toch het leukst vinden

Max Payne was echt zo tof !!
Wat betreft GTA, zou ik graag een game zien die weer gericht is op de singleplayer, waarin je uren bezig kunt zijn. Zal er wel niet inzitten.

Sinds half jaar serieus bezig met Assetto Corsa Competizione, gaat bijna meer geld in zitten dan in een vuurwerk collectie :bonk:

Back
Bovenaan