Games

Ik wacht tot volgend jaar met het kopen van een ps5, morgen komt mafia definitive edition uit die morgen ff kopen en dit weekend kapot spelen:)

Ik wacht tot volgend jaar met het kopen van een ps5, morgen komt mafia definitive edition uit die morgen ff kopen en dit weekend kapot spelen:)

Ooh heerlijk!

Ik heb 2 los gekocht en uitgespeeld en 1 morgen kapot spelen!

3 was ik hyped over in het begin maar dat is na een paar uur niet meer leuk, altijd maar hetzelfde doen! Echt een teleurstelling voor mij

Ik koop de PS5 volgend jaar in Mei. Games komen ook nog op de PS4 dus ik kan wel eventjes wachten. Ik had hem misschien wel eerder gekocht als Spider-man Miles Morales niet naar de ps4 ging.

leuk weetje ;)

Als je rocket league in de Epic store claimed krijg je een coupon van 10 euro ;)

Epic Coupon - €10.00
Expires on Nov 1, 2020, 8:59 AM
For games priced at €14.99 or higher

Ooh heerlijk!

Ik heb 2 los gekocht en uitgespeeld en 1 morgen kapot spelen!

3 was ik hyped over in het begin maar dat is na een paar uur niet meer leuk, altijd maar hetzelfde doen! Echt een teleurstelling voor mij

3 vond ik ook minder idd, veel missies het zelfde, heb hem alsnog uitgespeeld, maar heb alle adds er niet bij gekocht. Nu staat de nieuwe mafia te downloaden, die idd vant weekend ff kapot spelen:p

3 vond ik ook minder idd, veel missies het zelfde, heb hem alsnog uitgespeeld, maar heb alle adds er niet bij gekocht. Nu staat de nieuwe mafia te downloaden, die idd vant weekend ff kapot spelen:p

en welk niveau speel je? race missie al gehaald?
Ik ben gelijk met classic begonnen nooit 1 gespeeld, heb een paar uur over de missie gedaan pfff

en welk niveau speel je? race missie al gehaald?
Ik ben gelijk met classic begonnen nooit 1 gespeeld, heb een paar uur over de missie gedaan pfff

Vind hem vet, speel hem op regular, classic staat gelijk aan hardcore:p race missie in 1x gehaald op regular is het goed te doen. Vind het wel vet hoe ze met hun tweeën in de kroeg de hele handel aan het bespreken zijn:) verder het speelt goed, missies zijn goed in elkaar gezet, moest alleen ff wennen aan hoe alles werkt tegenover andere games.

Hoe ver ben je nu?

Cyberpunk is haast niet te spelen op de base PS4. Op de ps4 pro weet ik niet.

Ik kan het spel gewoon niet spelen.. elke keer dat ik dit spel speel krijg ik hoofdpijn. Het is niet de belichting in het spel dat dit voor mij veroorzaakt maar de frame rates en het feit en ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar.. het lijkt alsof de camera heel hard probeert te focussen maar het steeds niet lukt. Op afstand wordt hij steeds scherp en onscherp achter elkaar. Ik heb bepaaldd settings geprobeert maar dat lijkt alleen de frame rates een beetje te helpen.

Voor de mensen die het spel wilt gaan kopen of hem al hebben: Wacht AUB met spelen tot er een patch komt! Vandaag is de patch 1.4 uitgebracht maar dit lost helaas niet veel op.

Xbox series x en de PS5 doet Cyberpunk het beter op. Maar de base Xbox one en de PS4 is het spel vreselijk slecht. (Jammer want ik vond het verhaal best goed maar ik wacht tot ik verder ga desnoods tot ik een ps5 ga kopen)

Zag inderdaad beelden voorbij komen van Cyberpunk op de ps4 en de ps5. Wat een wereld van verschil zeg. Eigenlijk schandalig dat dit gebeurd is.

Ben blij dat ik gekozen heb voor COD black ops cold war ipv Cyberpunk :D

Ik speel die nieuwe Call of Duty en al een maand is het kapot op PC.
Tis echt te triest voor worden, ik heb letterlijk 100+ crashes gehad en tis nog altijd niet gefixed

Met kerst Call of Duty: Black Ops Cold War in ontvangst mogen nemen. Gisteren avond eindelijk de tijd gehad om even een paar potjes te spelen op Nuketown Holliday edition. Had al ruim een jaar geen shooter meer gespeeld dus eerst even met bots geoefend om er weer even in te komen.

tweede potjes online meteen 30 kills - 8 deaths. Niet ontevreden voor mijn doen. Ben niet heel goed in shooters en scoor ook vaak andersom haha! Uiteindelijk gaat het om het plezier.

Spel ziet er echt ontzettend netjes uit. Moet wel nog even goed wennen aan de menu structuur en al die nieuwe opties.

Helaas spelen mijn game-vrienden niet meer op de Playstation. Geen parties meer voor mij dus helaas. Als er mensen zijn die zo nu en dan in een party (ps4) willen spelen, voeg me gerust toe: Gustavehooghmoed

Afgelopen weekend voor het eerste eens COD Warzone solos gespeeld. Dat was toch iets pittiger dan ik dacht haha! Ik kruip komende tijd maar weer terug naar Cold War Multiplayer. Dat speelt toch iets fijner in je eentje.

Heb wel erg moeten wennen aan het nieuwe prestige schema en Tier systeem. Dat is toch wel een stuk anders dan de laatste cod die ik speelde namelijk BO4.

Speel nu Red Dead Redemption 2 op de PC.
Moest er even inkomen, maar prachtig spel. Omgevingen zijn soms adembenemend mooi en nergens heb je het idee: dit heb ik al eerder gezien. Heel knap voor zo’n grote wereld.

Back
Bovenaan