Games

Geef mij maar gewoon de Xbox One dan :p

Speel zelf Dirt 2.0/Forza 7 en Horizon op de xbox en op de PC speel ik Cities SKylines en TheHunter; Call of the Wild.

Twijfel nog steeds om die Spongebob BFBB rehydrated te halen, haha. Vroeg hele tijden met het origineel kunnen vermaken. :p

Ik heb de spel wel gehaald. Het is echt een goede remaster van de PS2 versie. Jeugdherinneringen komen zeker weer naar boven!

Edit: Dit is een antwoord op Beastmode :p

Ik doe om de tijd te doden zo nu en dan cod warzone, als iemand keer zin heb in potje, zelfde gebruikersnaam als hier.

Farcry 6 is geleaked. Hoop dat ze eens iets innoveren. A.s. zondag is een event van de makers, waarschijnlijk wordt hij hier officieel gemaakt. release dat februari 2020.

Ik doe om de tijd te doden zo nu en dan cod warzone, als iemand keer zin heb in potje, zelfde gebruikersnaam als hier.

Playstation?

Farcry 6 is geleaked. Hoop dat ze eens iets innoveren. A.s. zondag is een event van de makers, waarschijnlijk wordt hij hier officieel gemaakt. release dat februari 2020.

Playstation?

Xbox, als goed is kan je me activision acount vinden onder vuurvent en anders Xbox gamertag: vuurvent NL

Ik heb de spel wel gehaald. Het is echt een goede remaster van de PS2 versie. Jeugdherinneringen komen zeker weer naar boven!

Edit: Dit is een antwoord op Beastmode :p

Heb em inmiddels ook ja. Het is zeker een aanrader als je het spel vroegah ook al hebt gespeeld. Mogen ze van mij met meer games doen, uit die generatie. :D

Heb een hoop games gekocht voor de PC en Switch.
Speel nu vooral C&c Remasterd, die games bezit ik allemaal al x3 x4.
Toch een leuk excuus om ze te spelen lol.

Doom Eternal speel ik nu ook. Blijft leuk al vind ik het niet leuk dat je telkens opzoek moet naar Ammo. Moet gewoon een no thinking shooter zijn.

Die Spongebob game ga ik ook kopen tijdens de Wintersale

PC only hier. Te oud en te traag voor de shooters, laat staan fortnite met de kids..dus speel vooral strategiespellen als ik wat tijd over heb. Momenteel aan het rommelen met HoI IV. Ben benieuwd naar Empire of Sin later dit jaar. Beetje mafia meets xcom

Nog meer hier die Counter Strike Global Offensive spelen ? Speel het zelf al sinds de release , mocht je keer willen meespelen voeg me maar toe op Steam ( PyroNL ) 7k uur gespeeld op dit moment :D

Hieronder aantal compilaties die ik gemaakt heb :

Ik speelde CS Go tot het gratis werd, toen was ik klaar mee.
Er zijn genoeg andere games in de wereld.
Beetje zonde als je duizende uren 1 game speelt vind ik.
Heb zelf 1.5K uur gespeeld.

Was zowieso al pissig toen ze de gamesound van het schieten veranderde.
Alles klonk en klinkt nu als speelgoed wapens, kon het spel niet meer serieus nemen.
Gratis maken was ze laatste nagel.

Ik heb nog geen van beide gekocht. Ben ook zeer in twijfel. Merk aan mezelf dat ik de laatste maanden mijn PS4 meer heb gebruikt voor netflix en youtube dan om te gamen.

Nu sinds de komst van Fall Guys game ik iets meer. Als die lijn zich zo doorzet dan pre order ik geen PS5 en wacht ik lekker tot het wel goed voelt en misschien leuke aanbiedingen voordoen.

Ik heb nog geen van beide gekocht. Ben ook zeer in twijfel. Merk aan mezelf dat ik de laatste maanden mijn PS4 meer heb gebruikt voor netflix en youtube dan om te gamen.

Same, haha. :p

Op Spongebob BFBB na, heb ik nauwelijks iets gespeeld. Voor het eerst sinds Fifa 06, koop ik ook geen Fifa meer. Misschien maar eens aan de Football Manager deze keer. Ook een CoD, Battlefield, of andere fps kan mij weinig meer boeien. Ik vind ook dat nagenoeg alle makers te veel focussen op de meer ervaren gamer... Denk dat ik mij meer ga richten op de Switch. Heb tot nog toe alleen Mario Kart, lol. :p

Same, haha. :p

Op Spongebob BFBB na, heb ik nauwelijks iets gespeeld. Voor het eerst sinds Fifa 06, koop ik ook geen Fifa meer. Misschien maar eens aan de Football Manager deze keer. Ook een CoD, Battlefield, of andere fps kan mij weinig meer boeien. Ik vind ook dat nagenoeg alle makers te veel focussen op de meer ervaren gamer... Denk dat ik mij meer ga richten op de Switch. Heb tot nog toe alleen Mario Kart, lol. :p

Gratis nog in de EPIC store tot Sale ends 9/24/2020 at 5:00 PM

FM 2020 https://www.epicgames.com/store/en-US/product/football-manager-2020/home

Back
Bovenaan