Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe om de tijd te doden zo nu en dan cod warzone, als iemand keer zin heb in potje, zelfde gebruikersnaam als hier.
Farcry 6 is geleaked. Hoop dat ze eens iets innoveren. A.s. zondag is een event van de makers, waarschijnlijk wordt hij hier officieel gemaakt. release dat februari 2020.
Playstation?
Ik heb de spel wel gehaald. Het is echt een goede remaster van de PS2 versie. Jeugdherinneringen komen zeker weer naar boven!
Edit: Dit is een antwoord op Beastmode![]()
Ik heb nog geen van beide gekocht. Ben ook zeer in twijfel. Merk aan mezelf dat ik de laatste maanden mijn PS4 meer heb gebruikt voor netflix en youtube dan om te gamen.
Same, haha.
Op Spongebob BFBB na, heb ik nauwelijks iets gespeeld. Voor het eerst sinds Fifa 06, koop ik ook geen Fifa meer. Misschien maar eens aan de Football Manager deze keer. Ook een CoD, Battlefield, of andere fps kan mij weinig meer boeien. Ik vind ook dat nagenoeg alle makers te veel focussen op de meer ervaren gamer... Denk dat ik mij meer ga richten op de Switch. Heb tot nog toe alleen Mario Kart, lol.![]()