Games

binnenkort maar weer eens een console aanschaffen, veel spijt dat ik hem verkocht heb.

zijn er nog games die binnenkort uitkomen waar jullie naar uitkijken?

bv fifa 15.

binnenkort maar weer eens een console aanschaffen, veel spijt dat ik hem verkocht heb.

zijn er nog games die binnenkort uitkomen waar jullie naar uitkijken?

bv fifa 15.

Nieuwe games waar ik naar uitkijk? Jazeker! Alleen dan niet dat dertien-in-een-dozijn Fifa of COD.

Geef mij maar een Mario Kart 8 of Super Smash Bros U. Of wat lekker retro :D

De zomer is bijna voorbij, het wordt langzamerhand donker. Dan wordt het weer eens tijd om de spelcomputers uit het stof te halen en te gebruiken. Om te gebruiken heb je ook de nodige games nodig. Ik verheug mij alvast op de volgende games:

FIFA 15
GTA V - PC / Next - Gen

Weten jullie games die misschien aan dit lijstje kunnen worden toegevoegd?

ligt eraan waar je van houdt, ik persoonlijk zit te wachten op GTA V voor de pc, dragon age inquisition ook voor de pc, the witcher 3 voor de pc, miscchien dat ik nog een wii u koop voor super smash bros 4 en natuurlijk uncharted 4 voor de ps4. hier nog een stukje gameplay van de game waar ik het meest op wacht:
Deze gameplay trailer is waarschijnlijk van de consoles, op pc ziet hij er beter uit, en kan je hoger dan 30fps spelen als je pc het toelaat.

Laatst bewerkt:
Hier vandaag Knacks uitgespeeld. Erg leuk spel. Voor de 30 euro waarvoor je hem nu koopt op het moment. 60 euro zoals in het begin totaal niet waard. Maar voor 30-35 kan je er een hoop lol aan hebben op de ps4. Games waar ik naar uit kijk. Fifa waarvan ik sinds fifa 2011 elke jaar elk deel weer haal. vaak wel in een goedekope pre-order actie of paar weken naar uitkomen. En denk ook wel Farcry 4 en Destiny. En hopen dat uncharted 4 Volgend jaar medio maart toch komt :)

Op het moment speel ik bijna alleen nba 2k14, speel in het echt namelijk ook basketbal. Heb helaas nog previous gen console, xbox 360.
Daarbij speel ik af en toe een beetje minecraft omdat dat de enige game is die mijn vriendin leuk vindt/goed kan spelen. Dus zo nu en dan zet ik even de server aan en Skypen we even. Wat een relatie...

Ik ga Advanced Warfare zeker halen voor de PS4. Ik ben normaal een PC gamer maar heb sinds kort een PS4, waar ik Fifa, Destiny en BF4 op speel. Ik heb de laatste weken bunkerhard Destiny zitten grinden. Ben nu lvl28 met mijn Warlock en lvl25 met mijn Titan. Ben wel heel benieuwd naar CoD: AW! Ik koop hem op de PS4 omdat het mij een leuke PS4 shooter lijkt, waar mee je meer plezier hebt op de PS4, dan op de PC. Bij de PC heb je toch al snel van die vervelende cheatertjes.

PSN is Rice_NL als je me toevoegt ff zeggen in de message wie je bent svp dan weet ik wie wie is :)

Ik heb Advanced Warfare for the pc and zonder twijfel de beste cod tot nu toe.
Laatste tijd upload ik veel Far Cry 3/Saint Row 4 filmpjes.
Maar ik doe ook aan Borderlands 2 wat een heerlijk spel is recentelijk pas uitgespeeld voor de eerste keer :P.

Nu speel ik dus Advanced Warfare/Cs Go en af en toe Pay Day 2 allemaal shooters. (alles op de pc)
Deze filmpjes heb ik met me pc opgenomen van de single player.

Online gameplay is ook top er zijn minder campers door die jetpacks enzo.
Zelf heb ik Exo Surival gebruikt om die boost en slide trucken te verbeteren.
Tis zeker moeilijker geworden.

Als je van shooters/vuurwerk houd moet je maar subscriben :P

Back
Bovenaan