Games

Ben meer aan het uitkijken naar Watch Dogs voor de PC. gta 5 heb ik niet zo veel zin meer aan dat wachten, of er moet heel veel toegevoegd worden tov consoles

ik hou van alle games, maar toch wel het meeste van mmorpgs, deze maand komt een mmo uit van de vanilla World of Warcraft developers genaamd Wildstar:

En ik kijk ook uit naar the witcher 3 die volgend jaar pas uitkomt: ziet er echt sick uit :D

Zojuist besteld!

Mario-Kart-8-Limited-Edition.jpg

Kan niet wachten tot ik hem kan speulen! :droolthum

De toppers voor mij tijdens de Microsoft persconferentie waren Foraza Horizon 2 en de nieuwe Tomb Raider.
Verder zijn de nieuwe Assassin's Creed en The Division om in de gaten te houden.

Nu door met de EA persconferentie...

De nieuwe Tomb Raider is wat betreft Microsofts perconferencie de enige die echt mijn interesse heeft, en al had. Blij dat ze deze franchise nieuw leven in hebben geblazen en hier ook mee doorgaan.

Verder ziet de Division er goed uit, evenals inderdaad de nieuwe AC. Hoewel ik de setting van AC keer op keer erg vet vind weet de gameplay me toch nooit zo te pakken helaas.

Nu morgen eeeeeeeindelijk Nintendo :D

En EA van zojuist, tja... Mass Effect kan leuk worden, ik ben benieuwd waar ze nu precies naartoe gaan met deze serie nu de Trilogie is afgelopen.

Ben heel erg benieuwd naar Sony, ik hoop echt op een nieuwe uncharted.
Maar of die wens uit komt zie ik morgen wel want ik geloof dat die persconferentie om 4u begint.

Ziet er weer veelbelovend uit. Toont veel overeenkomsten met deeltje 3.

Deze lijkt me ook top, wat een sfeer. Doet wat denken aan Child of Light.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan