Games

hmm, lastig. kiezen tussen medal of honor warfighter, of call of duty black ops2...

Ik speel nu MOH Warfighter de singeplayer is echt heel sterk maar de multyplayer is een stuk minder vooral als je altijd Call of Duty heb gespeeld zodra ik volgende week me Black ops 2 ga ophalen beland Medal of honor in de kast. Als je voor de singelplayer gaat kan je beter kiezen voor Medal of Honor, Als je voor de multyplayer gaat en je hebt altijd al Cod gespeeld raad ik Black ops 2 aan ben je een Battlefield speler kan je beter Medal of honor nemen.

Denk het niet, ik ga waarschijnlijk voor HALO 4 na mijn tentamen week maar je weet het nooit met BLOPS. BlOPS 1 vond ik leuk, en als deze na het kijken van vele gameplay ook leuk is dan overweeg ik het om hem te kopen...

Geweldig.... Nieuwe info via allerlei youtube video's

As je te vaak rage-quit krijg je een melding dat je een uurtje of iets langer niet kan spelen hahaha!
Ook krijg je een nieuw soort SMG, MET 3 round burst fire???:p lol

Kreeg net een mail van Bart Smit, dat hij verzonden is en morgen tussen 10.00 en 14.00 binnen.
Dat is pas op tijd :)

Ik speel momenteel Medal of Honor: Warfighter. Goede cutcenes in de singleplayer, de gameplay van de singleplayer valt wel wat tegen...
Multiplayer maakt gelukkig wel veel goed :) . Graag had ik wil een Free For All gezien, maar kan niet alles hebben hè.

Verder heb ik nog Far Cry 3: Insane Edition [PC] in de preorder staan wat ook echt een beest van een game gaat worden:D

Ik ga BLOPS 2 donderdag halen, dan ben ik klaar met mijn tentamens en dan ga ik no-lifen en blijven spelen, dus Tom je weet mij te vinden :p

Back
Bovenaan