Games

Ik ga het met mijn clan zo doen:

Eerste week of 2á3 no-life private match, combat training om zo de mappen,wapens,spel en al die zooi te leren kennen(Göéd)(HËËL GÖËD) en dan pas online te gaan spelen!
:p

Phoenix Wright 5 is pas aangekondigd, daar heb ik dan wel weer zin in. Ben nog niet echt fan van de nieuwe look, maar gameplay is waar het om draait hè.

Ik speel heel soms nog Gta San Andreas op mijn computer, speel dan wel eens online en heb hem ook gemod, ik heb bijvoorbeeld een Opel Vivaro en een Bugatti rondrijden in het spel en nog veel meer dingen. Leuk om de tijd te verdrijven.

Zo, nog 13/12 dagen voor BOII :D

Iemand al een strategie hoe ze het spel gaan beginnen?

Nadat ik hem op de Nacht-Opening heb gekocht (:D), ga ik eerst de Campaign helemaal uitspelen, daarna ff tot 1e Prestige Online, en dan echt F*cking hard No-Lifen op Zombie's!!!!!!!!!!:D

Voor mensen die blackops zoeken bij bart smit/intertoys 52,99 voor consoles inclusief t-shirt en pet
en de pc versie 42,99 ook met shirt en pet.

Bij deze zit trouwens ook de preorder bonus map nuketown 2025

Als ik Blackops II heb ga ik denk gelijk online beginnen (direct naar het slagveld zonder voorbereiding want ik ben een Yolo Rambo die niet gestopt kan worden! :p haha) nee ik denk dat ik eerst eventjes in private match kijk naar de maps en ze één voor één doorloop en de wapens beetje test op de gebouwen etc. en dan ga ik goed voorbereid beginnen! (De kans is trouwens groter dat ik gewoon direct naar het slagveld ga omdat ik niet kan wachten en dat ik online alle maps verken en mij k/d dan al gelijk 0/36 is de eerste 6 potjes.. zoals ook bij mw3 ongeveer het geval was.. :p)

Voor mensen die blackops zoeken bij bart smit/intertoys 52,99 voor consoles inclusief t-shirt en pet
en de pc versie 42,99 ook met shirt en pet.

Bij deze zit trouwens ook de preorder bonus map nuketown 2025

Ik heb hem al bij Game-Mania besteld:D nacht-Opening, heh:)
Ze zijn niet voor niets ''Al 20 Jaar De Speciaal Zaak In Games!!'':p

Ik had hem bij een plaatselijk bedrijf ge pre ordert, maar deze afgezegd en morgen maar even Bart Smit bellen ;) Zag de folder ook ineens liggen!

Call of duty is echt gay man. Elke keer weer het zelfde spel, maar dan met andere skins. Ben nog altijd Battlefield 3 aan het spelen, blijft mooi :)

hmm, helaas word er hier nog weinig aan die feesten gedaan qua cadeau's en komt het op het gammele zorg CAO'tje terecht. vandaar de keuze :P

Tussen die 2 zou ik toch voor black ops 2 gaan.Denk niet dat je je echt lang gaat vermaken met de multiplayer van MOH warfighter,dan zou ik sowieso battlefield 3 eerder pakken.

Back
Bovenaan