Games

[X360,PS3,PC] Games topic!

[X360,PS3,PC] Games topic!

Alles in 1: consoles, hardware, computerspellen, HDTV's en alles wat erbij komt kijken om even lekker een avond te kunnen racen, schieten of een virtueel ritje paardrijden.

Alle bestaande topics samengevoegd in 1.

Alles in 1, consoles, hardware, computerspellen, HDTV's en alles wat erbij komt kijken om even lekker een avond te kunnen racen, schieten of een virtueel ritje paardrijden.

Alle bestaande topics samengevoegd in 1.

Deze komt hier sowieso, nog een paar weekjes! Hier heb ik echt naar uitgekeken. Het eerste deel kapotgespeeld (Rayman Revolution)

16997.jpg
:droolthum:holland:

Battlefield 3, kan er uren achter zitten!

Je voelt jezelf gewoon in een oorlog! :D

Kan geen enkele shooter tegenop, vind ik.

Ben onderhand al lvl 17 :p

En bijna 100 knife kills:D

Mw3 komt hier in huis ik heb trouwens een ps3, wil je 1 vs 1 ingemaakt worden op mw2 pm me dan maar

Nee niet bestelt, heb de gewone bestelt. Niet echt bij stil gestaan.
Heeft het veel toegevoegde waarde?

Weet niet precies wat er allemaal in/bij zit hoor maar zowiezo een jaar abbo voor het spel en alle dlc's gratis en wat extra gadgets voor op je wapens geloof ik!

Ik speel Battlefield 3 op de PS3. Ik speel alleen niet online omdat ik vind dat er nog te veel problemen mee zijn en vermaak me tot die tijd nog prima met de single player modus. Ik twijvel nog over Call of Duty: Modern Warfare 3, ik koop niet zo vaak spellen en dat zou de 2e zijn binnen bijna een week..:)

Ik speel Battlefield 3 op de PS3. Ik speel alleen niet online omdat ik vind dat er nog te veel problemen mee zijn en vermaak me tot die tijd nog prima met de single player modus. Ik twijvel nog over Call of Duty: Modern Warfare 3, ik koop niet zo vaak spellen en dat zou de 2e zijn binnen bijna een week..:)

Opzich wel de moeite waard.De singleplayer van call of duty is altijd kort maar wel intens.:)

Single player modus bij Battlefield vond ik ook kort (en niet heel intens als ik eerlijk moet zijn). Die heb ik onderhand al 3 keer uitgespeeld binnen een paar dagen. Verder wel een leuk verhaallijn, leuke levels. Grafisch niet heel hoogstaand maar ook niet dramatisch (PS3). Ik wacht eerst de reacties van COD:MW3 af voordat ik hem misschien ga aanschaffen.

Battlefield koop je ook om online mee te gaan! :p

Ik heb hem expres nog niet gekocht omdat ik het erg druk heb momenteel. Ik ken mezelf wel een beetje, en ik denk dat ik iets te veel zou gamen en iets te weinig aan belangrijkere dingen zou doen. :p

Ik speel op dit moment Battlefield 3, Forza 4 en Fifa 12 op de xbox360.
Het zijn stuk voor stuk top games.
BF3 heb ik gekocht voor de singelplayer en de co-op, moet ik zeggen dat de multyplayer ook heel sterk is en zeer verslavend.
Fifa 12 is zoals gewoonlijk een heel goed spel en heb nu 3 seizoenen gespeeld.
Forza 4 wat een geweldig spel is dit, niet heel vernieuwend want het is eigelijk gewoon Forza 3 geupdate maar toch een aanrader.

Vanaf 8 november speel ik alleen maar Call of duty Modern Warfare 3 ( ik ben een echte COD fan ).
Hier zit ik echt al maanden naar uit te kijken en wordt echt een geweldig spel.
En ben erg benieuwd naar de vernieuwingen in de multyplayer.

Back
Bovenaan