[Funke NL] Cuckoo Cuckoo Fountain

Geweldig spul ook weer, vooral de nr 2 met het prachtig vallende goud was wunderschön. En dan zit er ook nog fluit in. En een dik crackling einde. In zo'n klein buisje. Zoals bij elk product van Fünke: HOE DAN?! Ik ben fan :applause::droolthum

Geweldig spul ook weer, vooral de nr 2 met het prachtig vallende goud was wunderschön. En dan zit er ook nog fluit in. En een dik crackling einde. In zo'n klein buisje. Zoals bij elk product van Fünke: HOE DAN?! Ik ben fan :applause::droolthum

Inderdaad: HOE DAN?
Wat een fantastiche dingen, ik heb van deze en de Goldcracker fonteinen ontzettend genoten.
Tip: check de Knisterteufel van Lonestar feuerwerk :wink:

Funke, wat goed waren deze dingen zeg. Samen met de Cracker Fontanen... Toppers van de avond! Veel groot vuurwerk afgestoken maar kon zoveel genieten van zulk soort kleins.

Dan had je de geysir caliber C moeten nemen dat is bengaals vuur met daarna enorme crackling wolk die waren erg leuk:D

Die waren helaas niet voor de Nederlandse markt geloof ik?

Maar deze fontijnen zijn echt toppers, zaten allemaal te kijken hoeveel kracht die crackling nog had en hoe dat past in zo'n klein kartonnetje. Volgend jaar weer hoor :applause:

Ook hier zeer tevreden over deze fonteintjes. Enige jammere was dat er een maandagochtend exemplaar tussen zat die alleen 2x floot en toen klaar was. Die andere 3 maakten dat gelukkig weer goed :D

Erg ouderwets tof spul. Had gehoorbescherming, bril en katoenen trui, dus ik kon eens lekker dichtbij staan :bonk:

Waren leuke fonteintjes, normaal ben ik niet echt weg van fonteintjes maar deze wou ik toch eens uitproberen en heeft me zeker verast had aantal pakjes besteld en heb nog 2 pakjes over voor de volgende jaarwisseling

Toffe films allemaal, fontein ziet er erg goed uit zeg. Kan wel op de lijst voor dit jaar.

Back
Bovenaan