[Funke NL] Cuckoo Cuckoo Fountain

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een fonteinen liefhebber ben, maar ik vond deze er op de productfilm zo goed uitzien dat ik toch een doosje heb besteld. En achteraf zeker geen spijt van, want wat zijn dit leuke fonteintjes voor een prima prijs.

Ik vond de Cuckoo Cuckoo 1 het mooist. Met name het gold- en silberchrysantheme effect vond ik erg mooi, zeker in combinatie met de blauwe sterren en rode blinkers. Wel had ik verwacht dat de fluit wat harder en scheller zou zijn. Maar al met al erg genoten van dit topproduct en zeker voor herhaling vatbaar.

Ook het design van het doosje vind ik van dit Funke artikel weer geweldig. Erg leuk dat het design een idee geeft van de verschillende effecten.

20191230_120445.jpg

20191230_120504.jpg

20191230_120512.jpg

Screenshot_20200118-183159_Gallery.jpg

Waren inderdaad erg leuke fonteinen met een prima fluit en felle crackling. Ook de overige effecten ernaast kwamen goed uit de verf, vooral bij nummer 2. Aanrader, komen er dit jaar zeker weer bij.

Prachtige fonteinen dit inderdaad. Had er twee pakjes van, heerlijk van genoten ook samen met mijn zoontje. Die glimlach is goud waard, kan niets tegen op!

Toppertjes.

Baalde toen ik de eerste afstak meteen al dat ik maar 2 doosjes gekocht had.

Bijlagen

• 25958C55-663B-44D9-AB0C-8562C17D2DEF.jpeg
    25958C55-663B-44D9-AB0C-8562C17D2DEF.jpeg
    132,4 KB · Weergaven: 0
Geen idee waarom ik deze afgelopen jaar niet gekocht heb. Dit jaar komen ze erbij. Inderdaad leuk om de avond mee door te komen!

Ik had vorig jaar ook deze fonteintjes aangeschaft. En ze zijn zó goed bevallen, dat ze er dit jaar ook weer bij gaan komen! :yes: Ongelofelijk wat Funke uit zo'n klein dingetje weet te persen. Leuke fluitjes, fraaie gekleurde parels, maar bovenal een fikse wolk met crackling. Kwaliteit hoor!

Erg blij dat deze geweldenaars dit jaar ook hier in de straat staan, wat een stukje kwaliteit zeg.

Back
Bovenaan