[Funke NL] Cuckoo Cuckoo Fountain

Mooie berichten, bij mijn bestelling zit ook een setje. Kan er al erg naar uitkijken om de lontjes te ontbranden!!

Precies zoals ik ze vorig jaar ervaren heb. Prachtige fonteinen met een harde fluit en felle crackling. Blij toe dat ze voor dit jaar weer besteld zijn!

Zojuist 4 pakjes besteld, op basis van de films en reacties. Vooral de opmerkingen "had ik maar meer pakjes besteld" en "spijt dat ik m maar 1x had" hebben me doen beslissen er meerdere te nemen. Kijk nu al uit naar deze kleine krachtpatsers!

Vorig jaar misgegrepen maar dit jaar zijn ze al besteld, kan niet wachten tot we deze leuke fonteintjes kunnen bewonderen.

Deze vorig jaar ook gehad en ik moet toevoegen dat ik nooit echt een groot fonteinen liefhebber ben geweest, maarik was toch aangenaam verrast. Mooi uitgevoerde effecten en de fluit tussendoor is een geweldige toevoeging. Uiteraard gaat het om de uitwerkingen maar ook het doosje vond ik qua design en kleur gebruik erg mooi. Afgelopen week besteld, dus ook dit jaar weer van genieten.

Screenshot_20201011-115655_Gallery.jpg

Screenshot_20201011-115711_Gallery.jpg

Screenshot_20201011-115719_Gallery.jpg

Screenshot_20201011-115733_Gallery.jpg

Deze vorig jaar ook gehad en ik moet toevoegen dat ik nooit echt een groot fonteinen liefhebber ben geweest, maarik was toch aangenaam verrast. Mooi uitgevoerde effecten en de fluit tussendoor is een geweldige toevoeging. Uiteraard gaat het om de uitwerkingen maar ook het doosje vond ik qua design en kleur gebruik erg mooi. Afgelopen week besteld, dus ook dit jaar weer van genieten.

Bekijk bijlage 56093

Bekijk bijlage 56094

Bekijk bijlage 56095

Bekijk bijlage 56096

Hehe, je mening is sinds 18 januari niet veranderd. Je foto's ook niet.

Heb deze recentelijk ook live gezien, zijn echt enorm goede fonteinen! Ga deze in meervoud bestellen voor komende jaarwisseling! :D

Back
Bovenaan