Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat alweer mooi hard zo te zien. Staan ook wel weer top producten op voor scherpe prijzen.

Had eigenlijk nog nooit van deze winkel gehoord tot ik gisteren dit topic zag. Super mooie actie en prijzen!!!! En het is voor ons maar een uurtje rijden.

Net maar gelijk een paar mooie boxen en losse cakes aangeschaft samen met mijn broertje. Het is alweer begonnen en zal tussendoor vast nog wel meer bij besteld worden:cool:

Bedankt voor de actie Vuurwerk Huizen en tot de 28e van december;)

das toch wel een puntje van kritiek.... 's avonds...geen koffie...zo snel stond ik alweer buiten ;-)

Ik heb toch eens een keer een bestelling geplaatst bij Patrick, kon het niet laten. :D
Wil dit jaar eens meer gebruik maken van de acties van de diverse winkels, ook leuk om de winkels af te rijden!

Is er een mogelijkheid om uitverkochte artikelen meteen te verwijderen van de site?
Wilde graag wat boxen bestellen en wat underground, zijn al die artikelen uitverkocht :p

Is er een mogelijkheid om uitverkochte artikelen meteen te verwijderen van de site?
Wilde graag wat boxen bestellen en wat underground, zijn al die artikelen uitverkocht :p

Stuur me even een mail met wat je wilt dan kan ik kijken of ik dat nog kan bij krijgen of er nog voorraad van heb.

Mede daarom staan ze nog op de site omdat ik nog eea uit heb staan aan mogelijke bestellingen

Dat jullie allemaal nog geld over hebben na oud en nieuw ik mag blij zijn als ik niet na mijn werk hoef te fietsen ;p. #nog een week wachten en dan weer loon:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan