Pm is verstuurd!
Je hoort straks van me, eerst even lunchen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pm is verstuurd!
Ik hou me (met veel moeite) ook nog even in, mag volgende week nog op wintersport dus moet ook op de centjes letten. Verder kijk ik naar een nieuwe route voor volgend jaar (Leeuwarden?), maar Huizen ligt lekker centraal dus daar kom je altijd wel langs. Daarnaast is de service zo top dat ik er graag voor de 3e keer terugkom!
Komt de On The Beat Pangu ook?
Had de fading stars in mijn winkelwagen staan en na het invullen van mijn gegevens en wilde betalen kreeg ik de melding dat hij uitverkocht is. Heel raar en ontzettend balen
Hoe kan dat Patrick, ik neem aan als je iets in je winkelwagen zet dat hij op dat moment toch gereserveerd staat ?
Ik durf je daar even geen antwoord op te geven, volgens mij wordt hij een x tijd dan gereserveerd voor zover ik weet.
Anders zou jij alles in je winkelwagen kunnen zetten en uiteindelijk alles erin laten staan en niet afrekenen en zou ik niets kunnen verkopen.
Ik ga navraag doen bij de Ict'er!
Heb al wat uitstaan om er nog bij te krijgen, zal ik je even pm doen als ik ze weer heb dat we het even buiten de site omdoen zodat je niet misgrijpt?
Graag, appen of bellen mag ook want je hebt mijn nummer als het goed is. Wordt de Red Ghosts ook nog aangevuld ?
De laatste Fading Stars heb ik besteld. Blijkbaar had ik 'm iets eerder in de winkelwagen Torrr en/of had ik de betaling eerder afgerond, sorry zo gaan die dingen.
No hard feelings, geniet komende jaarwisseling van deze beauty
Betaling eerder afgerond dat kan, alleen zou het niet moeten kunnen dat men rustig producten aan het uitzoeken is, iets in de winkelwagen plaatst en er op het laatst achter komt dat het product is uitverkocht.
De mail van de afgeronde bestelling is van 13.16. Vervolgens zag ik meteen dat de Fading Stars uitverkocht was. Torrr reageert hier om 14.33. Daar zit een behoorlijke tijd tussen. De vraag is dus wanneer Torrr heeft proberen te bestellen en hoe lang daar over gedaan is. Ik kan mij voorstellen dat een item niet een uur lang in de winkelwagen gereserveerd blijft staan. Maar goed de webmeneer zal het zo kunnen zien op hoe lang deze tijd staat.