Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele mooie actie weer Patrick! Dit jaar heb ik besloten pas in oktober/november mijn bestellingen te plaatsen, maar het is wel heel lastig om mijzelf in te houden. Prachtige producten in de shop waarvan een aantal die bovenaan op mijn verlanglijstje staan. Gelukkig houdt mijn vriendin mij goed in de gaten haha. De mensen die nu bestellen hebben mooi een concurrent minder die de mooiste producten wegkaapt. Veel bestel plezier allemaal!

Ik twijfel ook. Een aantal producten zie ik nu staan, verdwijnen weer (uitverkocht), komen wellicht weer terug... ik ga in de afwachtende modus denk ik. In oktober zal wel duidelijk zijn wat er wel/niet is, en dan maar mijn keuze maken. De boxen/cakes die ik in gedachte heb zullen ongetwijfeld terug komen;

Cruel traction
Fairytail assortiment
Smash Box II
Spectacle show
Visions of Ecstacy
Underground lijn

Cruel traction en Underground ben ik mee bezig om nig bij te krijgen.
Smashbox II is uitverkocht bij Pangu helaas en zal dus einde van het jaar nieuwe batch worden.
Spectacle show was 2015 versie die komt niet meer terug, volgende week ga ik kijken wat ik van Evo nog kan bestellen.

Houdt er wel rekening mee dat in okt/nov de prijzen anders ( hoger ) zullen zijn dan dat ze nu zijn.

Ik hou me (met veel moeite) ook nog even in, mag volgende week nog op wintersport dus moet ook op de centjes letten ;-). Verder kijk ik naar een nieuwe route voor volgend jaar (Leeuwarden?), maar Huizen ligt lekker centraal dus daar kom je altijd wel langs. Daarnaast is de service zo top dat ik er graag voor de 3e keer terugkom!

Ik hou me (met veel moeite) ook nog even in, mag volgende week nog op wintersport dus moet ook op de centjes letten ;-). Verder kijk ik naar een nieuwe route voor volgend jaar (Leeuwarden?), maar Huizen ligt lekker centraal dus daar kom je altijd wel langs. Daarnaast is de service zo top dat ik er graag voor de 3e keer terugkom!

Voor mij geldt precies hetzelfde verhaal, minus de wintersport. Ik haat sneeuw.

Had de fading stars in mijn winkelwagen staan en na het invullen van mijn gegevens en wilde betalen kreeg ik de melding dat hij uitverkocht is. Heel raar en ontzettend balen :cry:
Hoe kan dat Patrick, ik neem aan als je iets in je winkelwagen zet dat hij op dat moment toch gereserveerd staat ?

Had de fading stars in mijn winkelwagen staan en na het invullen van mijn gegevens en wilde betalen kreeg ik de melding dat hij uitverkocht is. Heel raar en ontzettend balen :cry:
Hoe kan dat Patrick, ik neem aan als je iets in je winkelwagen zet dat hij op dat moment toch gereserveerd staat ?

Ik durf je daar even geen antwoord op te geven, volgens mij wordt hij een x tijd dan gereserveerd voor zover ik weet.
Anders zou jij alles in je winkelwagen kunnen zetten en uiteindelijk alles erin laten staan en niet afrekenen en zou ik niets kunnen verkopen.
Ik ga navraag doen bij de Ict'er!

Heb al wat uitstaan om er nog bij te krijgen, zal ik je even pm doen als ik ze weer heb dat we het even buiten de site omdoen zodat je niet misgrijpt?

Ik durf je daar even geen antwoord op te geven, volgens mij wordt hij een x tijd dan gereserveerd voor zover ik weet.
Anders zou jij alles in je winkelwagen kunnen zetten en uiteindelijk alles erin laten staan en niet afrekenen en zou ik niets kunnen verkopen.
Ik ga navraag doen bij de Ict'er!

Heb al wat uitstaan om er nog bij te krijgen, zal ik je even pm doen als ik ze weer heb dat we het even buiten de site omdoen zodat je niet misgrijpt?

Graag, appen of bellen mag ook want je hebt mijn nummer als het goed is. Wordt de Red Ghosts ook nog aangevuld ?

Graag, appen of bellen mag ook want je hebt mijn nummer als het goed is. Wordt de Red Ghosts ook nog aangevuld ?

Hmm dan moet ik even goed zoeken waar ik die ook alweer heb :rolleyes: maar komt goed.
Ook die staat op lijstje om aan te vullen inderdaad dus als die nog bij Marchel voorradig is dan komt die er zeker weer bij.

De laatste Fading Stars heb ik besteld. Blijkbaar had ik 'm iets eerder in de winkelwagen Torrr en/of had ik de betaling eerder afgerond, sorry zo gaan die dingen.

De laatste Fading Stars heb ik besteld. Blijkbaar had ik 'm iets eerder in de winkelwagen Torrr en/of had ik de betaling eerder afgerond, sorry zo gaan die dingen.

No hard feelings, geniet komende jaarwisseling van deze beauty :)

Betaling eerder afgerond dat kan, alleen zou het niet moeten kunnen dat men rustig producten aan het uitzoeken is, iets in de winkelwagen plaatst en er op het laatst achter komt dat het product is uitverkocht.

OK dan Torrr.
Ik hield er zelf wel rekening mee dat hij tijdens het bestellen ineens uitverkocht zou zijn. Mede omdat er nog maar eentje stond en vlak daarvoor nog drie. Was dus blij om te zien dat de bestelling goed afgerond was. Bij andere items was ik net te laat een paar dagen geleden. Wellicht is het slim om in dit soort gevallen meerdere kleine bestellingen te doen, die dus minder tijd kosten. Bij mijn weten is Patrick erg goed in het samenvoegen van bestellingen. :)

No hard feelings, geniet komende jaarwisseling van deze beauty :)

Betaling eerder afgerond dat kan, alleen zou het niet moeten kunnen dat men rustig producten aan het uitzoeken is, iets in de winkelwagen plaatst en er op het laatst achter komt dat het product is uitverkocht.

Vind ik ook wat vreemd en de vraag ligt inmiddels bij de web meneer.
Kom ik op terug!

De mail van de afgeronde bestelling is van 13.16. Vervolgens zag ik meteen dat de Fading Stars uitverkocht was. Torrr reageert hier om 14.33. Daar zit een behoorlijke tijd tussen. De vraag is dus wanneer Torrr heeft proberen te bestellen en hoe lang daar over gedaan is. Ik kan mij voorstellen dat een item niet een uur lang in de winkelwagen gereserveerd blijft staan. Maar goed de webmeneer zal het zo kunnen zien op hoe lang deze tijd staat.

Maak je niet zo druk man, Arjan komt heus wel aan zn spulletjes haha :p

De mail van de afgeronde bestelling is van 13.16. Vervolgens zag ik meteen dat de Fading Stars uitverkocht was. Torrr reageert hier om 14.33. Daar zit een behoorlijke tijd tussen. De vraag is dus wanneer Torrr heeft proberen te bestellen en hoe lang daar over gedaan is. Ik kan mij voorstellen dat een item niet een uur lang in de winkelwagen gereserveerd blijft staan. Maar goed de webmeneer zal het zo kunnen zien op hoe lang deze tijd staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan