Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat misschien nog wel het vermelden waard is is dat er natuurlijk ook veel klanten niet op dit forum zitten. Die mensen hebben nooit meer iets te horen gekregen, niet eens een mailtje met excuses. Hoe moeilijk is dat? Uurtje werk en de kans dat die klanten misschien weer terug komen. Veel makkelijker kan ik ze niet verdienen in ieder geval.
Ik heb t topic een beetje doorgelezen; gewoon links laten liggen deze toko. Niet meer heen gaan. Ga lekker naar koekange of groningen!
Zoals je had kunnen lezen heb ik op die dag 100 keer geprobeerd met Jo in contact te komen maar die was er niet. Ik heb wel gekregen waarvoor ik betaald heb maar dat ging ook bij mij niet gemakkelijk. Wat ik voorbij heb zien komen is echt schandalig. Mensen kregen geen vergelijkbaar product voor niet leverbaar vuurwerk maar mochten iets uitzoeken in de losse verkoop voor het bedrag dat niet leverbaar was. Prijzen in de losse verkoop zijn bij haokan zo maar 30% hoger...
Volgens mij is juist een van de doelen van een forum om ervaringen te bespreken, positief maar ook negatief. Het is toch ook zo dat als een cake ondermaats presteert dat hier besproken wordt? Soms heeft dat zo veel resultaat dat mensen hun geld terug krijgen of een nieuwe. Das toch mooi? Zou een beetje saai zijn als je hier alleen positieve ervaringen gaat bespreken en niemand heeft er wat aan, ook Haokan niet.
Ik hoef verder niets van Haokan, ik ga er gewoon niet meer heen zelfs niet als het gratis is. Zijn andere bedrijven waar ik dan liever zaken mee doe. Ik reageer dan ook alleen op mensen die zo verontwaardigd zijn dat mensen hier hun ervaring delen. Ik gun Haokan alle goeds en heb verder niets tegen de mensen daar persoonlijk maar zakelijk is de liefde voor mij over.
Anders gesteld, maak jij je altijd zo druk bij het restaurant, de kapper en in de rij bij de kassa als het even niet zo perfect loopt zoals je het je hebt voorgesteld? Niet goed voor je hart ieder geval als dat het geval is namelijk.
Wat mij betreft mag er een dikke streep onder het hele voorval worden gezet en kunnen we hier over op de orde van de dag. Iedereen weet dat er fouten zijn gemaakt en heeft zijn of haar zegje gedaan. Aan ieder ook de keus om naar Haokan te blijven gaan of er juist helemaal niet meer te komen. Wil je nog steeds iets kwijt, stuur Jo een mail of pm?
Persoonlijk kijk ik weer uit naar de sales ieder geval. Hopelijk zitten er weer een paar toppers bij tegen de altijd aantrekkelijke prijzen.
Ik heb t topic een beetje doorgelezen; gewoon links laten liggen deze toko. Niet meer heen gaan. Ga lekker naar koekange of groningen!
Gister bij Haokan in Ooisterwijk geweest.Ik was om 09:30 binnen en om 11:00 liep ik de winkel uit. Helaas niet met alles wat ik besteld had. 2x Daisy Beam waren niet geleverd door het Mist probleem zoals iemand van Haokan zei. Echter heb ik deze eind januari besteld dus waarom deze er niet waren is mijn een raadsel en zou ik graag nog een uitleg over willen hebben. Lijkt mij dat Haokan alleen bunker voorraad op de freaksite zet.
Jo kan je hier een antwoord op geven ?
Als je de freak verkoop niet aankan dan lijkt het me een optie een max aantal bestellingen op te nemen, zoveel als je aan kan.
Zal het nog een keer korter samenvatten een winkel die genoeg heeft aan de voorraad die in de bunker past zal mits hij goed geteld heeft nooit problemen hebben.
Iedere winkel die in de dagen nog extra aanvoer nodig heeft is toch echt afhankelijk van het transport.
Als dat bv door dichte mist of hevige sneeuwval niet mag rijden (dat is wettelijk zo geregeld) of door bv een ongeluk dan heeft elke winkel een probleem.
jo heb ze punten gemaakt.
de freaks hebben punten gemaakt.
de gene die de winkel vermijden lekker vermijden.
de gene die gaan bestellen lekker bestellen.
we kunnen met modder blijven gooien.
nieuw jaar nieuwe ronde nieuwe kansen doe je mee doe je mee ga je weg ga je weg.
Zal het nog een keer korter samenvatten een winkel die genoeg heeft aan de voorraad die in de bunker past zal mits hij goed geteld heeft nooit problemen hebben.
Iedere winkel die in de dagen nog extra aanvoer nodig heeft is toch echt afhankelijk van het transport.
Als dat bv door dichte mist of hevige sneeuwval niet mag rijden (dat is wettelijk zo geregeld) of door bv een ongeluk dan heeft elke winkel een probleem.
jo heb ze punten gemaakt.
de freaks hebben punten gemaakt.
de gene die de winkel vermijden lekker vermijden.
de gene die gaan bestellen lekker bestellen.
we kunnen met modder blijven gooien.
nieuw jaar nieuwe ronde nieuwe kansen doe je mee doe je mee ga je weg ga je weg.