Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, als er nog wat voor de karton bij moet dan houd ik me aanbevolen.
hoeveel moet je nog hebben patrick?
greetzz

Ben al over karton heen, weet zo precies niet hoeveel moet nig even induiken.
Ben nu nog even drukmet artikelen op de site zetten en voorraden op oeren.
Zodra dat klaar is ga ik dit tellen en iedereen mailen.

Zet je er wel even bij op lijstje Albert dan mail ik je later okk even

Ik heb net van Pangu het eea op de site gezet en voorraad opgeboekt.

Van onderstaande artikelen is er weer voorraad beschikbaar:
- Yellow River
- Smashbox II

En onderstaande artikelen zijn nieuw op de site:
- Mount Song
- Mount Lu
- Brasilian Box
- Garden Party III
- Horn Whistlers
- Colorful City

En tevens toegevoegd:
- Stormchaser
- Revalation
- Ecstatic

En ik heb ook maar meteen mijn 1e bestelling van het jaar gedaan, heb een Spectacle show 120 en een colorful city besteld!

Tevens nieuwe voor happy thunder, red ghosts, sunbeam 3 en 4 op de site gezet.
Nieuw op de site gezet Ice Queen, sunbeam 1, sunbeam 2 en sunbeam 5

Voor vandaag even de laatste nieuwe producten op de site gezet:
- crackling Purple
- Snake Eyes
- Chry Willow
- Green Flashing
- Purple Haze
- Golden Willows
- Brocade King Blue

Ja kut :cry:

Ik ben even een paar uur aan het werk en gelijk zijn alle producten waarop ik zat te wachten alweer uitverkocht :(

Man man man! wat een service hier! elke vraag word snel beantwoord en na bestellen ook geen probleem! vorig jaar voor het eerst hier geweest, helaas voor mij te ver weg.

Keep up the good work!

Normaal ben ik niet van het hele vroege bestellen, ik vond midden oktober afgelopen jaar al erg vroeg. Maar heb zojuist hier al mijn eerste bestelling geplaatst. De prijzen zijn top en de service zo te lezen ook. De afgelopen 2 jaar heb ik veel besteld bij Valk in Nijverdal, maar daar mis ik toch een beetje de sfeer en de klantvriendelijkheid.

Afgelopen jaar een topcollectie gehad, aankomend jaar toch weer andere producten proberen. Afgelopen jaar de red ghosts uiteindelijk maar niet besteld, dit jaar wilde ik hem er sowieso bij hebben en €9,85 is natuurlijk een topprijs. Gelijk een karton (12x) van deze prijs/kwaliteitstopper besteld.

Misschien te veel van hetzelfde, maar ik bedenkt er vast iets leuks mee. De prijs kan in ieder geval nauwelijks scherper denk ik zo.

Laatst bewerkt:
Goed dat je het zegt Flex. Ik dacht nog even te kunnen wachten met bestellen, maar ik heb nu toch de laatste twee Red Ghosts opgekocht. :) Mooi spul in ieder geval, had er afgelopen jaarwisseling ook twee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan