Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen last van drukte hier. :p
Ik werk in de IT, vind dit soort zaken alleen maar interessant.

Maak je niet zo druk man, Arjan komt heus wel aan zn spulletjes haha :p

Hahaha je kent mij te goed Koen :p

De mail van de afgeronde bestelling is van 13.16. Vervolgens zag ik meteen dat de Fading Stars uitverkocht was. Torrr reageert hier om 14.33. Daar zit een behoorlijke tijd tussen

Ik ben inderdaad lekker op de site aan het surfen geweest ja, artikelen toegvoegd, weer verwijdert, filmpjes bekeken etc etc..
Maar San, don't worry, komt helemaal goed :)

Komt zeker goed,maandag zal ik de voorraad van meerder Evolution producten weer aanvullen waaronder de Fading Stars, Red Ghosts, Visisons of Ectacy en Golden Age!

Vanmorgen weer een bezoekje gebracht bij deze winkel om mijn bestelling af te ronden en te betalen.
En Patrick heeft altijd tijd voor een praatje en mocht ik weer even in de bunker zijn om mij te vergapen aan al die mooie producten die er nog (en al )staan.
Top winkel waarbij service in een hoog vaandel staat. Wat Patrick allemaal niet voor ons freaks doet!!

Na alle goede zorgen van afgelopen jaar, in middels ookweer het eea voorvolgend jaar besteld bij deze mooie winkel

Ik heb een aantal items van Evolution weer voorraad op de site gezet, oa Visiosn of Ectacy, Golden Age, Diamonds in Gold, Splitting Stars, Red Ghosts, Happy thunder, Crackling Purple en Fading Stars

Maar even snel de Fading Stars en de Red Ghosts op de kop getikt :-). Vandaag weer salaris dag, dus vanavond even rustig kijken of er nog meer bij kan komen ;-)

1X Red Ghosts
1X Sparkles
1X Purple Haze
1X Splitting Stars
1X Happy Thunder Q

Dank je wel Patrick!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan