[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Moet eerlijk zeggen, die thermal juwels vond ik echt een stamper eerste klas vorig oud en nieuw. Dikke aanrader iig
Ik moet ook eerlijk zeggen, deze was mij compleet ontgaan, door jouw bericht even opgezocht en ook erg enthousiast! Meteen besteld! :d

Het mocht wat moeite kosten! We hebben zojuist de eerste pluk Evolution/Pangu online gezet:

Harpoon
Cosmic Dancer
Noi-z
Mega Willows
Tropic Snow
Tropic Storm
Evo Bomber

Het zijn allemaal bestaande items die al bij ons binnen zijn!
Wij verwachten in de komende weken items toe te voegen van onderstaande leveranciers:
  1. FWS/Supply/ Furious
  2. Rubro/Mania
  3. Wolff Vuurwerk
  4. Lesli Vuurwerk
Voor nu is de Future Aurora helemaal uitverkocht. We pakken door met een vertrouwde beuker:
De Evo Bomber van 135,- nu voor 79,- (de afbeelding geeft de 144 shots weer, maar je krijgt de 100 shots uitgeleverd!!!)

https://vuurwerkvathorst.nl/artikel/evo-bomber-1

Bijlagen

• WhatsApp Image 2025-05-07 at 17.36.32.jpeg
    WhatsApp Image 2025-05-07 at 17.36.32.jpeg
    169 KB · Weergaven: 45
Vraagje, heb een tijdslot van de eerste bestelling op de 29e maar zie dat er bijna niks meer open staat... Is eerste slot gewoon afhaalslot voor alles?
Kan ik daar gewoon verder op bestellen?

Noi-z was vorig jaar afgekeurd meen ik, dit jaar weer proberen dat het door de keuring komt?

Vind.wel een geweldige bak!

Noi-z was vorig jaar afgekeurd meen ik, dit jaar weer proberen dat het door de keuring komt?

Vind.wel een geweldige bak!
Ik weet niet het exacte verhaal achter dit artikel. Kan ook afkeur van een bepaalde batch geweest zijn, of de container was te laat binnen. Dit item is nu bij ons binnen is ieder geval:)

• Like
Waarderingen: n4ck
Wederom weer een prachtige deal! Benieuwd wat er nog allemaal aan mijn bestellingen toegevoegd gaat worden bij jullie! :)

klopt het dat de video bij de mega willow een verouderde video is? de nieuwe van 81 shots schiet toch heel anders?

Back
Bovenaan