Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
alleen is wel weer een W shapeCorrect
alleen is wel weer een W shape
Klopt maar heb hem vorig jaar gehad was echt goedDaar is jammer genoeg geen nieuwe video van![]()
Scream whistling battery 25s bedoel je?Hoe heet die screambak ook alweer? Iets met final. Die mag er ook bij als jullie daar aan kunnen komen![]()
Deze was van Volt....Hebbes! Maar weet niet zeker of het uit dezelfde stal komt eerlijk gezegd.
Artikelnummer: 1992
Artikelnaam: 60/25 The Final
Aantal schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: Bizar harde fluiters gaan extreem hoog om daar nog even uit elkaar te klappen in een vette cracklingwolk!
Adviesprijs: € 64,99
Kartoninhoud 1/1
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
- Viva la Bang
- Reacties: 49
- Forum: DB fireworks
Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben haha sorryDeze was van Volt....
Lekker Buurman! En wat blij dat ik net op tijd een EVO bomber heb besteldNet als mijn buurman hierboven ook maar de EVO meegepakt. De wandeling naar de kassa had van mij wel wat langer gemogen... onderweg vielen er nog één IG en wat fonteinen in het mandje.
Ik zie dat er nog 1 EVO bombertje over is... kan zijn dat ik die morgen ook maar toevoeg dus wie nog twijfelt kan me voor zijn.
Ik was het ook niet! Heb wel de laatste Dahlia SpiderHaha, nu 0, maar niet door mij!