[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Vreemd. Komt dit jaar toch nog geen verbod
Oohhh bijzonder dat jij dat al weet. Dan kan het hele debat ook wel overgeslagen worden binnenkort.

Volgens mij kan het nog steeds alle kanten op dus het lijkt mij niet meer dan begrijpelijk dat dit de afweging is voor hun na afgelopen seizoen...

Oohhh bijzonder dat jij dat al weet. Dan kan het hele debat ook wel overgeslagen worden binnenkort.

Volgens mij kan het nog steeds alle kanten op dus het lijkt mij niet meer dan begrijpelijk dat dit de afweging is voor hun na afgelopen seizoen...
Wanneer is het uiteindelijke debat dan? Krijgen ze er toch nooit voor eind dit jaar nog door. Lijkt mij op zn vroegst mogelijk voor 2026

Dan verwacht ik ook wel volle bak acties als het er voor dit jaar niet doorkomt 😄. Grapje hoor snap de keuze, voor jullie als ondernemer is de ondeduilijkheid 10x erger als voor ons als freak.

Dan verwacht ik ook wel volle bak acties als het er voor dit jaar niet doorkomt 😄. Grapje hoor snap de keuze, voor jullie als ondernemer is de ondeduilijkheid 10x erger als voor ons als freak.
Iemand bekend wanneer dit is? Is er een datum voor het debat waar iedereen zich druk over maakt?

Kunnen we al nieuwe aanbiedingen verwachten ? Aangezien het zo goed als zeker is dat we dit jaar nog mogen afsteken ?

Net een paar leuke producten besteld. We staan nu klaar voor de acties en uitbreidingen.. Is er meer over bekend?

Dit jaar nog geen verbod!! Wanneer kunnen we aanvulling verwachten? Ik kan niet wachten om los te gaan!!

Geen ervaring met zo vroeg bestellen. Alles wat je nu bestelt is gewoon op voorraad en kan je gewoon ophalen op de officiële verkoopdagen. Vorig jaar hadden jullie toch iets waardoor alle bestellingen niet doorgingen?

Geen ervaring met zo vroeg bestellen. Alles wat je nu bestelt is gewoon op voorraad en kan je gewoon ophalen op de officiële verkoopdagen. Vorig jaar hadden jullie toch iets waardoor alle bestellingen niet doorgingen?
Maak je geen zorgen, alles wat je nu besteld is voorraad....hoe langer je wacht hoe hoger de prijzen. Vorig jaar is vorig jaar we leven nu in 2025 en gaan nog een keer los...geniet ervan!!

Vaak werkt het zo dat wat je nu besteld over is van vorig jaar of al 100% zeker bevestigt is dat het geleverd gaat worden van importeur naar de winkel.

Maak je geen zorgen, alles wat je nu besteld is voorraad....hoe langer je wacht hoe hoger de prijzen. Vorig jaar is vorig jaar we leven nu in 2025 en gaan nog een keer los...geniet ervan!!
Bedankt! Straks even bestellen. Trouwens benieuwd naar nieuwe prijzen die verkopers gaan vragen nu dit jaar hoogstwaarschijnlijk het laatste jaar wordt

de komende acties zullen denk ik nog gekker gaan, dan alles weer hoger dan vorig jaar aangezien vele nederlanders nog 1 keer willen. paar dagen voor einde alles in de uitverkoop denk ik
Blijft lastig gokken. Nu al bestellen alles of wachten en gokken op leegverkoop de 30 en 31e

Back
Bovenaan