[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

‘Vuurwerk voor de avondorders is niet binnengekomen dus je moet morgenochtend maar ff terugkomen’ zonder excuses of iets gewoon na een uur rijden op een brutale en arrogante manier naar huis gestuurd. €600 uitgeven bij deze winkel en dan zo weggezet worden kan echt niet… tuurlijk weet ik dat vuurwerk niet binnen kan komen, maar dan communiceer je dat op een respectvolle en normale manier naar de klant. Morgenochtend maar ff bellen vanuit werk wat we kunnen regelen, want morgenochtend ophalen lukt mij niet…

Vanochtend geweest om bestelling op te halen, tijdsblok 8:00-9:00 uur.
Stond om 7.57 voor de deur en met compleet uitgeleverde bestelling om 8.02 uur weer buiten!
Dank voor de snelle en goede service en laten we hopen tot volgend jaar!!!

Gistermiddag hier twee compounds opgehaald. Stond een minuut of 10 te wachten om de bon af te geven, de medewerker vroeg ik ff mee te lopen met de auto want die zag er behoorlijk gaar uit. Kon die ook ff een frisse neus halen. Werd direct actie ondernomen en meegelopen. Top.

Hopelijk tot ooit team Vathorst!

Dave, bedankt voor de goede service. Dit jaar in 4 bestellingen in totaal 27 artikelen bij Vuurwerk Vathorst besteld en keurig alles in 1x op de 29e op kunnen halen. De wachttijd viel mee, de 3 compounds moesten even apart opgezocht worden, maar omdat de rest van de losse cakes ed allemaal in 2 grote dozen zat, viel het wachten uiteindelijk wel mee. Misschien dat het bij mij allemaal perfect ging omdat ik eigenlijk alles al vóór december besteld had, geen last minute toevoegingen meer gedaan. Ik blijf hopen dat het vuurwerkverbod nog snel afgewezen wordt voor 2026/2027, want dan zal ik zeker weer volle bak inkopen bij Vuurwerk Vathorst. Fijne jaarwisseling!

Back
Bovenaan