Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
plaatje is gemaakt door ai klopt zowiezo niks vanDikke acties!
Plaatje van de Blue Lion King geeft 1344 gram aan. Vorig jaar in de 1900 uit m'n hoofd. Zou dit echt veranderd zijn? Kan het me niet voorstellen.
Ah ja je hebt inderdaad helemaal gelijk. Ik haal m'n reactie weg om verwarring en discussie te voorkomen.plaatje is gemaakt door ai klopt zowiezo niks van
3 uurtjes wachten pikNogmaals maar vragen je 1e bestelling, die tijd en dag kan je alles ophalen? Want had andere bestellingen op 30e om 15.00 staan en van vandaag op 18.00... iemand hier het antwoord nog 1 keer goed op?![]()
Scherpplaatje is gemaakt door ai klopt zowiezo niks van
Goed te weten dat je niet leest. Het staat letterlijk 4 a 5 posts hierboven..Ik zie op de foto van de Blue Lion King op de Vathorst website 1344 gram, maar deze is toch 1944 gram? Beetje vreemd wel...
Mijn nederige excuses, had ik idd ff moeten doen, maar er wordt soms zo veel gepost met alleen maar berichten dat iemand ' 'm in de pocket' heeft, die skip ik meestal...Goed te weten dat je niet leest. Het staat letterlijk 4 a 5 posts hierboven..![]()
haha.. het is je vergeven! Er wordt ook een hoop onzin gepost...vaak wel uit enthousiasme, dat waardeer ik dan weer wel!Mijn nederige excuses, had ik idd ff moeten doen, maar er wordt soms zo veel gepost met alleen maar berichten dat iemand ' 'm in de pocket' heeft, die skip ik meestal...![]()