[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Als je koopt tijdens de freakacties wat voor regels gelden er dan kwa ophaalmoment?Is dat savonds Smorgens of gewoon overdag?

ik vraag me af of vuurwerk zoveel goedkoper gaat worden. denk dat er misschien juist wel een schaarste gaat komen en duurder word

ik vraag me af of vuurwerk zoveel goedkoper gaat worden. denk dat er misschien juist wel een schaarste gaat komen en duurder word
Lijkt me sterk. Veel hebben het al ingekocht, en mensen gaan echt niet het 50 - 75% meer betalen als normaal ook al is het het laatste jaar

Maar denk wel dat je gelijk hebt in de prijzen tussen 1 december en 29 december. Dan zijn ze dit jaar gewoon echt hoog. 30 en 31 misschien leeg verkoop?

Dusssss, we mogen nog minimaal 1 jaar vlammen.
Dit aanbod pakken wij met onze beiden handen aan!
Gezien het overal chaos is, veelal bij leveranciers, duurt het nogal lang om alle voorraadlijsten te verkrijgen.

Inmiddels zijn de eerste 'wensenlijstjes' verstuurd!
Zodra de leveranciers ons groen licht geven voor de gewenste aantallen zullen deze online komen.

Heb nog even geduld. Op de achtergrond werken we hard aan de nieuwe voorraad!

Dave

Bijlagen

• 489804808_1223582113110357_5241496905175558143_n.jpg
    489804808_1223582113110357_5241496905175558143_n.jpg
    302,1 KB · Weergaven: 70
Gezien het overal chaos is, veelal bij leveranciers, duurt het nogal lang om alle voorraadlijsten te verkrijgen.

Zodra de leveranciers ons groen licht geven voor de gewenste aantallen zullen deze online komen.

Dave
Goed bezig Dave!!
T vuurwerkpotje staat met smart te wachten om gebruikt te worden...
We gaan er een feestje van maken die laatste keer!!

We mogen altijd vlammen! stomme regels in vernederland, wie bepaald t nou joh...
steek aan die zooi
plezier maken, dat kan toch nooit verboden zijn

Dave
En? Kleuren de lichten al groen? 🚦🚦
We staan te trappelen!

Back
Bovenaan