twannes999
VWC lid
Ja producten ( scuba 27 euro, blitzbomber 85 euro, sensation boxen 69 euro ) die ga je ook niet goedkoper krijgen denk ikIdd, zo lastig is het niet.. Bij twijfel nu kopen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja producten ( scuba 27 euro, blitzbomber 85 euro, sensation boxen 69 euro ) die ga je ook niet goedkoper krijgen denk ikIdd, zo lastig is het niet.. Bij twijfel nu kopen!
Maar die heeft Vathorst niet staan hoor....Ja producten ( scuba 27 euro, blitzbomber 85 euro, sensation boxen 69 euro ) die ga je ook niet goedkoper krijgen denk ik
je kan zelf het tijdvak selecterenAls je koopt tijdens de freakacties wat voor regels gelden er dan kwa ophaalmoment?Is dat savonds Smorgens of gewoon overdag?
anders contact opnemen, kunnen ze het altijd later voor je veranderen of combineren met een andere bestelling.Als je koopt tijdens de freakacties wat voor regels gelden er dan kwa ophaalmoment?Is dat savonds Smorgens of gewoon overdag?
Sensation boxen en blitzbomber komen van VWPD en scuba voor 27 euro heeft vathorst wel staanMaar die heeft Vathorst niet staan hoor....
Ja volgens mij als je een tijdsslot kiest dan komen al je bestellingen daar gewoon bij opanders contact opnemen, kunnen ze het altijd later voor je veranderen of combineren met een andere bestelling.
Lijkt me sterk. Veel hebben het al ingekocht, en mensen gaan echt niet het 50 - 75% meer betalen als normaal ook al is het het laatste jaarik vraag me af of vuurwerk zoveel goedkoper gaat worden. denk dat er misschien juist wel een schaarste gaat komen en duurder word
Maar denk wel dat je gelijk hebt in de prijzen tussen 1 december en 29 december. Dan zijn ze dit jaar gewoon echt hoog. 30 en 31 misschien leeg verkoop?ik vraag me af of vuurwerk zoveel goedkoper gaat worden. denk dat er misschien juist wel een schaarste gaat komen en duurder word
Goed bezig Dave!!Dusssss, we mogen nog minimaal 1 jaar vlammen.
Dit aanbod pakken wij met onze beiden handen aan!
Gezien het overal chaos is, veelal bij leveranciers, duurt het nogal lang om alle voorraadlijsten te verkrijgen.
Inmiddels zijn de eerste 'wensenlijstjes' verstuurd!
Zodra de leveranciers ons groen licht geven voor de gewenste aantallen zullen deze online komen.
Heb nog even geduld. Op de achtergrond werken we hard aan de nieuwe voorraad!
Dave
En? Kleuren de lichten al groen?Dusssss, we mogen nog minimaal 1 jaar vlammen.
Dit aanbod pakken wij met onze beiden handen aan!
Gezien het overal chaos is, veelal bij leveranciers, duurt het nogal lang om alle voorraadlijsten te verkrijgen.
Inmiddels zijn de eerste 'wensenlijstjes' verstuurd!
Zodra de leveranciers ons groen licht geven voor de gewenste aantallen zullen deze online komen.
Heb nog even geduld. Op de achtergrond werken we hard aan de nieuwe voorraad!
Dave
Ja wanneer is de site vol?En? Kleuren de lichten al groen?
We staan te trappelen!