[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Misschien een overbodige vraag maar ik heb al 7 bestellingen bij jullie staan voor 29 dec. Kan ik een extra bestelling nog wel bij mijn oude laten voegen? Het is een eindje rijden en ik wil geen 2 dagen op en neer.
Ik denk dat je die vraag beter via DM of email kan stellen en erbij vermelden bij welk filiaal je de bestellingen hebt gedaan.

Wat betreft afhaalmomenten: Als je niet de eerste dag kunt selecteren heb je een artikel in je winkelwagen dat de eerste dag niet meer voorradig is.

In Pijnacker is de eerste dag helemaal vol. Ook als je al een order hebt die dag, kan deze niet meer toegevoegd worden.
We gaan een uitzondering maken voor de Black friday deals. Deze zullen we wel gaan toevoegen aan je afhaalmoment op de eerste dag, maar je kan hier dan niet andere artikelen aan toevoegen buiten de Black friday deals om. We gaan dit waarschijnlijk handmatig doen om te voorkomen dat er nog meer nieuwe klanten op de eerste dag komen.

Wat betreft afhaalmomenten: Als je niet de eerste dag kunt selecteren heb je een artikel in je winkelwagen dat de eerste dag niet meer voorradig is.

In Pijnacker is de eerste dag helemaal vol. Ook als je al een order hebt die dag, kan deze niet meer toegevoegd worden.
We gaan een uitzondering maken voor de Black friday deals. Deze zullen we wel gaan toevoegen aan je afhaalmoment op de eerste dag, maar je kan hier dan niet andere artikelen aan toevoegen buiten de Black friday deals om. We gaan dit waarschijnlijk handmatig doen om te voorkomen dat er nog meer nieuwe klanten op de eerste dag komen.

Top dat de Black Friday deals een uitzondering zullen krijgen, dan kunnen we misschien nog wat toe voegen.
Info zal nog wel volgen mbt welk tijdslot dan te kiezen enzo, en het klinkt alsof het goed druk gaat worden tijdens de afhaaldagen!

Benieuwd welke deals Outlet mee komt. :thumbsup:

Even een update m.b.t. mensen die een mail hebben gehad over FWS:

Van de mails die wij hebben ontvangen ben ik begonnen met de klanten die geld retour willen. Voor alle 6 vestigingen heb ik vandaag de producten Prosperity/Ocean of lights en Thunderking Salute Mine verwerkt. Dit zijn namelijk de grootste aantallen. Dit gaat naar de boekhoudster en die zal het geld gaan overmaken. Ik ga er vanuit dat dit volgende week gebeurt.

Het geld retour van de andere producten zal ik verder gaan uitwerken, maar ik ben niet voor donderdag weer op kantoor. Die klanten zullen daarom waarschijnlijk in de week erop hun geld ontvangen.

Voor vervangende artikelen krijg je een nieuwe orderbevestiging, dit heeft minder haast dan geld retour, dus volgt later.

Het verwerken kost helaas veel tijd, omdat je orders niet aan kan passen. Ik ga dus iedere order bij langs waarin deze producten zitten en verwerk jullie keuzes. Omdat het om honderden unieke klanten gaat, met een veelvoud aan artikelen kost het wat tijd. Daarnaast noemen mensen zich Piet, mailen ze als Klaas en hebben ze een bankrekening op naam van De Vries. Dat is leuk voor mijn puzzel skills, maar niet voor de snelheid. Ohja ook nog iets met kooien...

Dus heb geduld, alles wordt geregeld en ik zal hier af en toe een update delen. Ik hoop eind volgende week alles van FWS afgehandeld te hebben.

Back
Bovenaan