Even een update m.b.t. mensen die een mail hebben gehad over FWS:
Van de mails die wij hebben ontvangen ben ik begonnen met de klanten die geld retour willen. Voor alle 6 vestigingen heb ik vandaag de producten Prosperity/Ocean of lights en Thunderking Salute Mine verwerkt. Dit zijn namelijk de grootste aantallen. Dit gaat naar de boekhoudster en die zal het geld gaan overmaken. Ik ga er vanuit dat dit volgende week gebeurt.
Het geld retour van de andere producten zal ik verder gaan uitwerken, maar ik ben niet voor donderdag weer op kantoor. Die klanten zullen daarom waarschijnlijk in de week erop hun geld ontvangen.
Voor vervangende artikelen krijg je een nieuwe orderbevestiging, dit heeft minder haast dan geld retour, dus volgt later.
Het verwerken kost helaas veel tijd, omdat je orders niet aan kan passen. Ik ga dus iedere order bij langs waarin deze producten zitten en verwerk jullie keuzes. Omdat het om honderden unieke klanten gaat, met een veelvoud aan artikelen kost het wat tijd. Daarnaast noemen mensen zich Piet, mailen ze als Klaas en hebben ze een bankrekening op naam van De Vries. Dat is leuk voor mijn puzzel skills, maar niet voor de snelheid. Ohja ook nog iets met kooien...
Dus heb geduld, alles wordt geregeld en ik zal hier af en toe een update delen. Ik hoop eind volgende week alles van FWS afgehandeld te hebben.