[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Sorry!FF een frustratie momentje!Deze zag ik niet aankomen,absoluut niet bedoeld voor de Outlet.Komt vast goed,maar me pronkstuk is waarschijnlijk weg!:mad::mad:

Sorry!FF een frustratie momentje!Deze zag ik niet aankomen,absoluut niet bedoeld voor de Outlet.Komt vast goed,maar me pronkstuk is waarschijnlijk weg!:mad::mad:
Die frustraties hebben we allemaal. De frustratie bij de winkelier zal nog veel groter zijn want dit hele verhaal is een grote bak ellende voor ze. Niemand kan er echter iets aan veranderen en er rest ons dus niets anders dan rustig afwachten wat er wel en niet geleverd kan worden en wat de oplossing is voor de niet geleverde producten (vervangers).

Vraag me alleen af of de producten die al in de bunkers liggen en dus al eerder gelverd zijn [vorig jaar]wel gewoon verkocht mogen worden.Dat zou een hoop mensen gelukkig maken hier.Maar goed ik zal net als jullie en de winkels weer een tijdje op een houtje moeten bijten.;)

Vraag me alleen af of de producten die al in de bunkers liggen en dus al eerder gelverd zijn [vorig jaar]wel gewoon verkocht mogen worden.Dat zou een hoop mensen gelukkig maken hier.Maar goed ik zal net als jullie en de winkels weer een tijdje op een houtje moeten bijten.;)
Daar ging de hele rechtszaak over, dat mag dus niet.

Ik had nog beetje hoop!Ik heb in mijn buurt een dealer die veel oude boxen van Volt{Heisenberg/Dubbel trouble} verkoopt.Man man wat zal die de Sjaak zijn zeg!!

Alle forums kunnen beter even gesloten worden, wat een reacties weer.

Deze gasten hebben altijd alles zeer netjes opgelost, zelfs toen ik in de winkel stond en een vervanger mail had gemist. Alle vertrouwen dat hun alles netjes oplossen en regelen om ons zo goed mogelijk te helpen, maar geef ze ook een moment. Gelijk 5 pagina's aan ongeduld gaat echt niet helpen, kom je alleen maar ondankbaar over.

Back
Bovenaan