[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Artikelnummer: R8010
Artikelnaam: Ga je lekkâh Box
Bruto Gewicht: 9 kg
Netto Kruitgewicht: 980 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - Compound
Effectomschrijving: In maximaal tempo vuurt de Ga Je Lekkah! gouden én zilveren boeketten die zelfs 6 straten verder op nog te zien zijn. Alle ogen op jou gericht na het afsteken.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: Kooi
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €125,00
Onlineprijs: €90,00
Hello vuurwerk was toch kooi vrij?

Kolere het niveau...

Hey Waltr, ik weet dat het een kolere dag is met ditto kolere berichten.

Neem een lekker pilsje en laat het gaan.

Die berichten heb je morgen en waarschijnlijk de aankomende week wel vaker, je verandert er niets aan.

Maar ik zie dat je vandaag vel reageert en terecht hoor maar het heeft geen nut.
Het is gewoon een rot situatie.

Hey Waltr, ik weet dat het een kolere dag is met ditto kolere berichten.

Neem een lekker pilsje en laat het gaan.

Die berichten heb je morgen en waarschijnlijk de aankomende week wel vaker, je verandert er niets aan.

Maar ik zie dat je vandaag vel reageert en terecht hoor maar het heeft geen nut.
Het is gewoon een rot situatie.
Neuhh.. Waltr heeft gelijk nu. Ik heb in een paar jaar vwc nog nooit zulke domme berichten gezien als gisteren en dat mag zeker gezegd worden. Holy fuck

Zoals jullie vast al gehoord hebben gaat het kooienverbod werkelijk uitgevoerd worden.
Producten die in kooi zitten zijn daarom niet meer te bestellen en offline gehaald.

Heb jij een product besteld dat nu niet meer uitgeleverd mag worden? Dat lossen we dat natuurlijk op!

We gaan de komende weken alle uitdagingen inventariseren en zullen in de eerste week van december iedereen benaderen die een artikel heeft wat niet uitgeleverd mag worden.

Het heeft dus geen zin om ons te bellen, mailen, appen, pb'en, rooksignalen te sturen of op welke wijze dan ook hierover vragen te stellen.

Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we je oplossing nog niet hebben. We willen deze tijd hard gebruiken om alle uitdagingen die hieruit voortkomen in kaart te brengen en daarna op te lossen.

Niemand hoeft zich zorgen te maken, iedereen zal zoals altijd vrolijk bij ons de deur uit lopen.
Voor wie het gemist heeft kleine bump. 😘

Kan mij voorstellen dat de Outlet hun aanloop naar december iets anders had voorgesteld. Wat een bak ellende komt er in een paar dagen op ze af. Succes de aankomende tijd.
Die zijn het inmiddels wel gewend met afkeur etc, alleen dit is er wel een schepje bovenop. Maar het komt altijd goed bij Outlet. En vergeet niet, Outlet kan er niks aan doen. En de mensen die zeggen, ja met geld terug kan ik niet meer zoiets kopen voor dat geld in deze tijd van het jaar. Tsja dat is een risico die wij als liefhebbers voor lief moeten nemen. Soms win je soms verlies je. Maar ga aub niet de winkeliers aanvallen, dat geld voor alle winkels.

Back
Bovenaan