Stuifie
VWC lid
Prima toch.. wij halen zijn bestelling wel even op.ChatGPT/fatbike generatie... vooral niks zelf hoeven doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prima toch.. wij halen zijn bestelling wel even op.ChatGPT/fatbike generatie... vooral niks zelf hoeven doen.
Ik dacht misschien handig om em naar Marc te sturen, die komt het thuis brengen en helpt sjouwen. Met 35+10% korting!Prima toch.. wij halen zijn bestelling wel even op.
Volgende keer andere been proberen?Doe niet zo bekrompen joh, als je wil helpen, help m en laat t anders lekker gaan. Beetje afgeven op een nieuw persoon is altijd lekker makkelijk, negatieve kut sfeer.
Black Friday aanbiedingen komen online op Black Friday.Ik kan helaas de informatie over black friday slecht terugvinden (omdat er wel eens wat gepost wordt hier. Heeft iemand een idee welke post het was en of meer informatie?
Kun jij voor mij even nakijken wanneer mijn uitkering wordt gestortVolgende keer andere been proberen?
Ik heb geen hekel aan nieuwe personen, ik heb een hekel aan luie gemakzuchtige figuren.
Heb jij wel 5x gesolliciteerd deze maand jongentje? Anders krijg je de roe van sinterklaver.Kun jij voor mij even nakijken wanneer mijn uitkering wordt gestort![]()
Misschien werd ik iets te vroeg wakker ja.Volgende keer andere been proberen?
Ik heb geen hekel aan nieuwe personen, ik heb een hekel aan luie gemakzuchtige figuren.
Gelukkig ook nog een hoop andere..Misschien werd ik iets te vroeg wakker ja.
Wat zal jij aan veel mensen een hekel hebben dan, zijn er een hele hoop in dit landje.![]()
Ik kan je bekennen dat ik de specifieke info daarover ook niet in dit topic terug kan vinden...Dikke applaus voor de toetsenbordridders hier... Als je het zoveel moeite vindt reageer dan lekker even niet. @Clumsy en @Richardus dank voor jullie reactie. Wil namelijk langs Haulerwijk en was gewoon benieiwd hoelaat het begint.
Het staat dacht ik in een bericht waarin de week acties aangekondigd werden.Ik kan je bekennen dat ik de specifieke info daarover ook niet in dit topic terug kan vinden...terwijl het volgens mij wel gedeeld is. Komt vast nog wel joh. Was wel in de avond altijd, meen ik, 19u/20u ofzo
Ja, dacht ik ook. Zoek jij nog ns danHet staat dacht ik in een bericht waarin de week acties aangekondigd werden.
Posts van vw outlet hierna staat het niet in, dus komt nog, me dunktDe weekacties staan weer online!
Zet ook 28 november Black Friday weer in je agenda. Wij nodigen alle freaks uit in Haulerwijk! Meer info volgt.
Bekijk bijlage 1815678